Stránka 11

editor: Utáhne hra 200 úkolů?

PříspěvekNapsal: úte črc 30, 2019 11:38 am
od Deibelos
Zdravím,
Jelikož vyrábím výhradně multiplayerové mapy a příkazové řádky tam jaksi nefungují, tak tu zajímavější zábavu musím řešit pomocí skrytých úkolů.

Např. jsem kdysi dělal mapu, kde jsem chtěl, aby všichni začali s 0 zlatem a s 0 surovin.
Musel jsem vytvořit pro každou surovinu zvlášť jeden skrytý úkol, který pak hráče o ty suroviny okradl.
Samozřejmě počet úkolů byl ještě vynásoben třemi kvůli různým typům obtížnosti dodávající různý počet bohatství a to jsem v nich ještě musel nastavit platnost dokončení úkolů do 0 dní, aby ostatní skryté úkoly selhaly a neokradly hráče o další suroviny.
Takže jsem musel zdlouhavě dělat 21 skrytých úkolů jenom kvůli tomu, aby hráči začínali od nuly.

Ještě pro pobavení vám klidně mohu sdělit, že ty úkoly v některých případech nefungovaly tak, jak měly.
Třeba takový úkol v řetězci, který se aktivuje, až na něho dojde řada a jeho posláním bylo sebrat hráči počet libovolné jednoty nebo nějaký nezískatelný artefakt (který jsem chtěl často používat jako pojistku pro celkovou funkčnost).
Jenže měl jsem tu smůlu, že úkoly seberou počet jednotek armády či artefakt pouze tehdy, když je hráč teprve získá a nikoliv když už je dávno má.
Úkol se sice splní, ale armáda/artefakt zůstane.

(Edit: jen tak pro zajímavost, problém s odebráním armády se dá vyřešit pomocným skrytým úkolem, který mu přidá o danou jednotku navíc. Tím ten požadavek teprve splní a je po problému. S artefaktem je to ovšem špatný)

Zkrátka, s HoMaM editorem se po všech těch nervech v kýblu moc nemusíme a přesto tu hru do teď rád se sestrou hraji.
Nyní mám jeden zajímavý nápad, který je jednoduchý natolik, že bych neměl kolidovat s neschopností editoru, ale žádá si to kolem 200 skrytých/neskrytých úkolů.

A moji otázkou je, zda-li to hra rozjede bez potíží a lagů.
Už jenom těch 21 ubohých skrytých úkolů pro vynulování bohatství bylo na mě dost, takže bych nerad dělal 200 zbytečně.