Heroes fórum

Fórum ke všem dílům Heroes of Might and Magic

Přejít na obsah

H6 technická podpora

Obecně k šestému pokračování Might and Magic: Heroes VI

H6 technická podpora

Příspěvekod Dave_Jame » čtv říj 13, 2011 5:00 pm

Zde pište své problémy, chyby a další potíže.
Pokud budeme moci, nebo kdokoliv jiný, pokusíme se vám co nejlépe odpovědět

Hlavní zpráva bude průběžně aktualizována se seznamem nejčastějších problémů a jejich řešení

Známé problémy na které jsou řešení.

Černá obrazovka/Blikající kruzor

Problém vzniká v automatickém nastavení grafické karty při instalaci hry, Pomoct by měla aplikace Patchů 1.1 a 1.1.1

Při spuštění mi hra oznámí, že moje grafika nesplňuje požadavky a nepustí mě to vůbec hrát.
Problém je zde relativně jasný, program usoudil že vaše grafika by hru nezvládla. Zkuste nainstalovat nejnovější ovladače na svoji grafiku, jinak zbývá jen počkat, dokud někdo nepřijde s nějakou možností jak autodetekci obejít.

Vestalky nepoužívají svoji schopnost "Spřátelení/Uklidnění/pacifi"/Kyklopové po zásahu neumírají Důležité je přečíst si celí popis jednotky a jejich schopnosti. Kyklop má schopnost "Odolnost vůči bolesti" A tak jednotky v jeho skupině umírají jen v tu chvíli, kdy přijde na tah. Vestalky pak pro svou schopnost potřebují mít nad svým soupeřem početní převahu.
Naposledy upravil Dave_Jame dne pát lis 04, 2011 8:40 am, celkově upraveno 1
Podpořili byste projekt za zlepšení Češtiny v Heroes VI?

Stačí když zde napíšete chyby se kterými jste se setkali. http://forum.heroes-centrum.com/viewtopic.php?f=24&t=5150
Uživatelský avatar
Dave_Jame
Redaktor
 
Příspěvky: 1299
Registrován: ned lis 05, 2006 11:28 am

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod Don.Pedro » pát říj 14, 2011 7:57 am

Dobrý den,

mám problém se spuštěním hry Heroes VI. Včera jsem si ji koupil, nainstaloval,
založil a aktivoval účet. Po kliknutí na ikonu se mi spustí základní okno se zobrazením
mého účtu - v pravém dolním roku je ikona "HRÁT". Když na ní kliknu, obrazovka černě
klikne, objeví se malé okno s archandělem a hra zamrzne... Prosím o pomoc, děkuji.
Don.Pedro
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát říj 14, 2011 7:44 am

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod Vsudy » pát říj 14, 2011 12:21 pm

PLS , když se mi hra nainstaluje a pak se instaluji ty podpurné doplnky , hodí mi to hlášku:
(Internal) Failed to register into gameExplorer
neví někdo proč to nejde?
Vsudy
 
Příspěvky: 1
Registrován: pát říj 14, 2011 12:18 pm

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod Dave_Jame » pát říj 14, 2011 1:03 pm

@ Vsudy
Zdravím, Teoreticky by mělo pomoct když hru odinstaluješ a znovu nainstaluješ do jiné složky. Hra by se neměla instalovat do složky "Program Files (x86)"

Více informací o tomto problému na ofic. fóru http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/4611096804/m/5311066339

@ Don.Pedro mohu víc informací o tvém problému, máš PC nebo Notebook? hrál jsi Betu nebo demo? Odinstalova jsi všechny jejich součásti před instalací hry?
Podpořili byste projekt za zlepšení Češtiny v Heroes VI?

Stačí když zde napíšete chyby se kterými jste se setkali. http://forum.heroes-centrum.com/viewtopic.php?f=24&t=5150
Uživatelský avatar
Dave_Jame
Redaktor
 
Příspěvky: 1299
Registrován: ned lis 05, 2006 11:28 am

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod selendra15 » pát říj 14, 2011 1:06 pm

stiahla som hru deluxe cez officialne stranky
1. po nainstalovani hru spustimg chvilu bezi 'checking for updates' a potom mi vyhodi 'Failed to load configuration. Please restart the game. If the error persists please contact Ubisoft support.' toto mi ale vyhodi len na notebooku (Acer aspire 7740G) ale na desktope mi hra normalne bezi.
2. kedze som kupila deluxe ktora ma aj bonusove materialy kde ich ziskam? (artworky,soundtrack) emailom mi odkaz na bonusovy materia neprisiel
selendra15
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát říj 14, 2011 12:58 pm

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod Dave_Jame » pát říj 14, 2011 1:20 pm

@selendra15
Problémy s notebooky se momentálně řeší, až budou podrobné informace napíšeme je zde
Bonusy a další materiál by ti stejně jako hra měly přijít v e-mailu s odkazem na stáhnutí, někdy chvilku trvá než se jednotlivé e-maily doputují. Pokud ti žádné nepřijdou kontaktuj prodejnu Ubisoft.
Podpořili byste projekt za zlepšení Češtiny v Heroes VI?

Stačí když zde napíšete chyby se kterými jste se setkali. http://forum.heroes-centrum.com/viewtopic.php?f=24&t=5150
Uživatelský avatar
Dave_Jame
Redaktor
 
Příspěvky: 1299
Registrován: ned lis 05, 2006 11:28 am

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod Don.Pedro » pát říj 14, 2011 1:35 pm

Měl jsem tam v minulosti HOMM V, ale před instalací hry jsem vše "uninstalloval". Hru HOMM VI jsem předtím nikdy neinstaloval ani BETA ani DEMO. Může být problém v mé grafické kartě? Mám Nvidia GeForce 310..
Jinak kapacitně notebook by měl splňovat požadované parametry... Děkuji!
Don.Pedro
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát říj 14, 2011 7:44 am

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod Dave_Jame » pát říj 14, 2011 1:49 pm

V Hardwaru se až tak nevyznám
ale podle toho co jsem našel je NVidia podporována
Minimální karta: NVidia GeForce 8600GTS, ATI Radeon HD 2600XT
Doporučená: NVidia GeForce 8800GTX, ATI Radeon HD 3870

Edit:
Zkus využít následující stránku zda tvůj stroj vyhovuje
http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=742&game=Heroes+of+Might+and+Magic+VI&p_make=Intel&gc_make=Nvidia&laptop=0&checkSubmit=#systemRequirements
Podpořili byste projekt za zlepšení Češtiny v Heroes VI?

Stačí když zde napíšete chyby se kterými jste se setkali. http://forum.heroes-centrum.com/viewtopic.php?f=24&t=5150
Uživatelský avatar
Dave_Jame
Redaktor
 
Příspěvky: 1299
Registrován: ned lis 05, 2006 11:28 am

Re: H6 technická podpora - jazyk

Příspěvekod Cvalda » pát říj 14, 2011 1:57 pm

Zdar, obvykle kupuju na Steamu, Homamy 6 jsem ale koupil u Xzone a koukám, že je všechno v češtině. Ne že by šlo o špatný překlad (z toho, co jsem zatím viděl mi přijde dokonce dobrý), ale jsem holt zvyklý na anglické názvy a tak. Neměl by někdo potuchy, jestli a jak lze u šestky koupené v Česku změnit jazyk na angličtinu? Díky.
Cvalda
 
Příspěvky: 9
Registrován: pát říj 14, 2011 1:52 pm

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod fikeri » pát říj 14, 2011 2:27 pm

Zdravím,
nemohl jsem se dočkat dneška až si zajdu dneska do krámu koupit Heroes 6. Moje nadšení však skončilo po nainstalování. Nainstaluju vše, stáhnu vše, zaregistruju se, ťuknu hrát a pak černá tma. Mám to nainstalované na notebooku (starý asi měsíc) s grafickou kartou geforce GT540M, procesor i5-2410M a paměť 4GB. Nevíte, kde je problém? Četl jsem teď poslední článek na www.heroes-centrum.com a je tam uvedeno, že notebooky mají hromadně problém. Nevíte bližší informace? Nebo mám problém jenom já? Děkuji
fikeri
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát říj 14, 2011 2:20 pm

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod Jeremiasz » pát říj 14, 2011 2:47 pm

fikeri píše:Zdravím,
nemohl jsem se dočkat dneška až si zajdu dneska do krámu koupit Heroes 6. Moje nadšení však skončilo po nainstalování. Nainstaluju vše, stáhnu vše, zaregistruju se, ťuknu hrát a pak černá tma. Mám to nainstalované na notebooku (starý asi měsíc) s grafickou kartou geforce GT540M, procesor i5-2410M a paměť 4GB. Nevíte, kde je problém? Četl jsem teď poslední článek na http://www.heroes-centrum.com a je tam uvedeno, že notebooky mají hromadně problém. Nevíte bližší informace? Nebo mám problém jenom já? Děkuji


HMM VI NA NOTEBOOKACH zatim NEBEZI
generelne co jsem zatim cetl, tak jsou problemy s notasovyma grafarnama, desktopy jsou OK
Uživatelský avatar
Jeremiasz
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř říj 05, 2011 10:34 pm

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod fikeri » pát říj 14, 2011 2:59 pm

Jeremiasz píše:
fikeri píše:Zdravím,
nemohl jsem se dočkat dneška až si zajdu dneska do krámu koupit Heroes 6. Moje nadšení však skončilo po nainstalování. Nainstaluju vše, stáhnu vše, zaregistruju se, ťuknu hrát a pak černá tma. Mám to nainstalované na notebooku (starý asi měsíc) s grafickou kartou geforce GT540M, procesor i5-2410M a paměť 4GB. Nevíte, kde je problém? Četl jsem teď poslední článek na http://www.heroes-centrum.com a je tam uvedeno, že notebooky mají hromadně problém. Nevíte bližší informace? Nebo mám problém jenom já? Děkuji


HMM VI NA NOTEBOOKACH zatim NEBEZI
generelne co jsem zatim cetl, tak jsou problemy s notasovyma grafarnama, desktopy jsou OK


A to na u testování nikdo nepřišel? Škoda, budu muset čekat, nebo tu sběratelskou edici hodit oknem. :?
fikeri
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát říj 14, 2011 2:20 pm

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod Jeremiasz » pát říj 14, 2011 3:17 pm

pevne verim, ze to rychle poresej :wink:
Uživatelský avatar
Jeremiasz
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř říj 05, 2011 10:34 pm

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod Dave_Jame » pát říj 14, 2011 3:38 pm

To je ten problem.
Beta i Demo na Notebooku jeli normálně
A údajně i na některých noteboocích jede i plná hra... až bude problém vyřešen dám vědět
Podpořili byste projekt za zlepšení Češtiny v Heroes VI?

Stačí když zde napíšete chyby se kterými jste se setkali. http://forum.heroes-centrum.com/viewtopic.php?f=24&t=5150
Uživatelský avatar
Dave_Jame
Redaktor
 
Příspěvky: 1299
Registrován: ned lis 05, 2006 11:28 am

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod fikeri » pát říj 14, 2011 3:41 pm

Díky za reakce.. Teď jsem viděl ve vláknu rychlých zpráv, že to jede jedné uživatelce na notebooku za pár korun. Není dneska pátek třináctého? :-D Čím horší, tím lepší pro Heroes 6? Brrrr
fikeri
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát říj 14, 2011 2:20 pm

Další

Zpět na Obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron