Heroes fórum

Fórum ke všem dílům Heroes of Might and Magic

Přejít na obsah

Vlastní HoMaM

Vše co se jinam nevešlo ;)

Vlastní HoMaM

Příspěvekod Lucas Gryf » stř dub 11, 2012 4:50 pm

Když se oznámilo o tom, že bude vznikat HoMaM6 (teda jsme si mysleli, že to bude HoMaM) že se ho ujme Nival, ovšem ten už měl na práci něco jiného. Já se Vás ptám, kdybyste byli v kůži Ubisoftu (konkrétně vedoucí HoMaM projektu), jak byste se rozhodli?
Název:
Tvůrce:

A kdyby jste byli v roli tvůrců (to je o něco těžší):
Rok:
Rasy:
Dialogová videa: Ano/Ne
Datadisky:
Počátečních ras:

Odpovězte do komentářů :-)
PS: Jelikož se teď na heroes-centrumu mluví o změně tvůrce, tak mě napadlo kdo by to byl. Ale ptát se na to, kdo bude tvůrce je docela blbost. Tak jsem dal komplet dotazník :D¨
PPS: Kdyžtak dodělejte další možnosti.
alias Fangovich
Uživatelský avatar
Lucas Gryf
 
Příspěvky: 585
Registrován: ned říj 30, 2011 9:03 am

Re: Vlastní HoMaM

Příspěvekod Shade3 » stř kvě 08, 2013 9:18 am

Název: Heroes of might and magic VI (Might and magic Heroes VI mě moc nebere)
Tvůrce: Nival (pokud by mohl)
Rok: 2011
Rasy: V základu Lidé, Nekra, Démoni, Nagy, Orkové, Elfové, Temní elfové ,V Datadiscích Trpoši a Kouzelníci
Dialogová videa: Ano
Datadisky: 2
Počátečních ras: 7
Obrázek
Uživatelský avatar
Shade3
 
Příspěvky: 380
Registrován: pon led 02, 2012 8:39 pm
Bydliště: Svatá Sokolí říše

Re: Vlastní HoMaM

Příspěvekod Roberto » stř kvě 08, 2013 4:29 pm

Ja nepoznám nezávislé či Ubisoft štúdiá tak aby som mohol nejaké vybrať, ale iste by som hľadel aby to bol niekto kto už má s ťahovkami nejaké skúsenosti, možno nejaké ruské štúdio a dal by som mu na to viacej času na odstránenie bugov, s normálne hrateľným aj keď dražším homam VI ktorý by nebol tak rozporuplný u starších hráčov ktorí vedú komunitu by vyskočila popularita ďalších titulov ako Duel of champions, ten nový MaM čo vytvorili či tá online ťahovka čo je v príprave, to všetko by zarobilo viac keby centrálny homam VI vyšiel už kvalitný.
A vydal by som ešte viac doplnkových titulov ktoré by dopĺňali príbeh z homam VI, určite niečo v RPG štýle ako kings bounty - na výber za hrdinu by boli napríklad kyklop(väčší, silnejší, neohrabanejší, hlúpejší a smradľavejší ako Orc ;) ) či archaniel či arcidémon, a tiež niečo tiež ťahové kde by sme si vytvorili tím zložený zo 4-6 (super)hrdinov rôznych povolaní - kňaz, nekromancer, warior, lukostrelec, mág, paladin či berseker a ďalšie a tí by spolu zachránili kontinent pred inváziou démonov - a bola by to vykrádačka UFO XCOMu :lol:




Rok: asi až 2013
Rasy: Haven, Elfovia, Démoni, Orkovia, Nekromanseri a Mágovia. V datáčoch ostatné frakcie - Dungeon, Trpaslíci, možno Nagovia ale tí majú podobnú "politiku" ako elfovia, tak by som asi radšej vydal nejaký datadisk v štýle "zero hour"(datadisk na CaC), ktorí by k frakciám pridal ich pozmenené alternatívy, napríklad Nekromanceri by boli klasickí ako v homam V a alternatíva vyznávačov Ashy, Orkovia jedni ako v Homam VI a druhí s podobnými ale silnejšími jednotkami ale úplne bez mágie a možnov spojení s barbarskými ľuďmi, od mágov by sa mohol odpojiť nejaký "naga generál" apod.
Dialogová videa: Mne sa páčili dlhé texty v Homam IV, človek sa dlhšie mohol začítať do príbehu a hlabšie spoznať svojho hera a ďalšie postavy(alebo to aj čítať vôbec nemusel), za tým by pravdaže nasledovalo krátke "hrané" zhrnutie formou dialógu či monológu kľudne v štýle Homam V (ktoré by zasa vyhovovalo "menej čítavým" hráčom. Krátke texty v Homam VI berem ako výsmech a šetrenie na nesprávnom mieste.
Datadisky: 3
Počet rás: 8 x2
Roberto
 
Příspěvky: 29
Registrován: sob úno 23, 2013 8:32 am


Zpět na Off-topic

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků