Heroes fórum

Fórum ke všem dílům Heroes of Might and Magic

Přejít na obsah

Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Obecně k sedmému pokračování Might & Magic: Heroes od Limbic Entertainment.

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod Niven » pon zář 12, 2016 10:11 pm

antalyan píše:Na překladu do AJ se již intenzivně pracuje, stejně jako na modu samotném.
Nejen někdo se znalostí Unreal Editoru by se hodil na pomoc :)


Potíž u mě - moc rád bych pomohl s čímkoli jelikož Unreal editor ovládám dobře. Dělal jsem postavy a mapy do Unreal Tournamentu. Ale u H7 se využívá až masakrálně Ramek které mám 4GB a to je kruté. Hra samotná pro plyné hraní využívá 12GB i když oficiální nároky jsou jiné. Navíc mám i své aktivity v heroes online a není čas půl hodiny čumět a čekat než mi editor vůbec najede natož zbytek.
Uživatelský avatar
Niven
 
Příspěvky: 231
Registrován: pon led 28, 2008 1:11 pm
Bydliště: Enroth

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod Niven » pon zář 12, 2016 10:13 pm

antalyan píše:Na překladu do AJ se již intenzivně pracuje, stejně jako na modu samotném.
Nejen někdo se znalostí Unreal Editoru by se hodil na pomoc :)


S čím můžete u mě počítat je s prací modelů pro budovy. Ve 3d Maxu - což umí využít UDK Heroes 7.
Uživatelský avatar
Niven
 
Příspěvky: 231
Registrován: pon led 28, 2008 1:11 pm
Bydliště: Enroth

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod LordGraa » úte zář 13, 2016 9:56 am

Kdyby to bylo jen o čekání na spuštění, tak to ještě jde (člověk se podívá na seriál nebo si pročte novinky na herní scéně), ale když pak zcela znenadání editor hodí hlášku: "Program přestal pracovat..." :roll: Navíc moc rád poškozuje soubory při ukládání, takže pak nejdou zpětně načíst :( Už teď mám přes 80 záložních verzí...

Ale jinak je to moooc povedený editor, jen občas kousne :lol:

Navíc jsem narazil na jeho "omezenost" samotnými autory a musím se vracet zpět a redesignovat některé mechanizmy (na což ostatně narzili i lidé z Limbicu). UDK je fajn, ale pro Heroes měli raději použít vlastní engine (H1-H6), kde si mohou dovolit různé brikule a neomezuje je potom triviální věc, jako neschopnost AI spustit aktivní schopnosti :shock:

Ale dost nadávání a zpět do práce (než to zase spadne) :D
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic
https://www.worldofheroes.cz
Stíny nad Ashanem
https://wpu.worldofheroes.cz/tsoa.html
Uživatelský avatar
LordGraa
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř led 28, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod antalyan » úte zář 13, 2016 4:05 pm

LordGraa píše:...UDK je fajn, ale pro Heroes měli raději použít vlastní engine (H1-H6)...

To snad ani radši ne 8)
S tím, jak vypadá hra po technické stránce, bych ten editor snad ani nechtěl vidět :mrgreen:
Uživatelský avatar
antalyan
 
Příspěvky: 404
Registrován: ned dub 13, 2014 10:15 am

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod filozof » pon zář 26, 2016 3:36 pm

Zrovna jsem znovu pročítal příběh a narazil jsem na zajímavou větu:

"Otec pro jistotu Yaně provedl lobotomii, aby nevytušila jeho skutečný záměr."

Nebylo by lepší napsat, že ji prostě vymyl mozek, když je tak mocný mág a určitě může ovlivňovat lidské myšlení? Připadá mi trochu divné do toho plést chirurgický zákrok. :)
Uživatelský avatar
filozof
 
Příspěvky: 56
Registrován: čtv čer 27, 2013 2:53 pm

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod LordGraa » pát zář 30, 2016 9:09 am

filozof píše:Zrovna jsem znovu pročítal příběh a narazil jsem na zajímavou větu:

"Otec pro jistotu Yaně provedl lobotomii, aby nevytušila jeho skutečný záměr."

Nebylo by lepší napsat, že ji prostě vymyl mozek, když je tak mocný mág a určitě může ovlivňovat lidské myšlení? Připadá mi trochu divné do toho plést chirurgický zákrok. :)


Dobrý postřeh :) Aktuálně je projekt pozastaven z důvodu nejnovějšího patche 2.2, který více rozbil, než opravil (a něco dokonce i smazal) :roll:

Jakmile to UbiLimbic dají zase do pořádku, tak se k tomu vrátím.
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic
https://www.worldofheroes.cz
Stíny nad Ashanem
https://wpu.worldofheroes.cz/tsoa.html
Uživatelský avatar
LordGraa
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř led 28, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod LordGraa » čtv lis 17, 2016 7:58 pm

Projekt pokračuje vesele dál.

Představení dynamického systému počasí: https://www.youtube.com/watch?v=NM4c-N0S2o0

Odhalení budov nového města Xel: https://www.youtube.com/watch?v=Ju8gdhl_Hg8

Více informací najdete na aktualizované stránce projektu: http://worldofheroes.cz/index.php/heroes-vii/umbramancer
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic
https://www.worldofheroes.cz
Stíny nad Ashanem
https://wpu.worldofheroes.cz/tsoa.html
Uživatelský avatar
LordGraa
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř led 28, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod Morbid » pát lis 18, 2016 5:56 pm

Držím palce,kúpil som HVII zberateľku vo výpredaji z 90 percent koli vášmu modu,ináč by som to nekupoval vobec.
Uživatelský avatar
Morbid
 
Příspěvky: 128
Registrován: stř kvě 19, 2010 2:14 pm

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod LordGraa » pát lis 18, 2016 6:26 pm

Morbid píše:Držím palce,kúpil som HVII zberateľku vo výpredaji z 90 percent koli vášmu modu,ináč by som to nekupoval vobec.


Palce drž, bude to třeba, import města bude tou nejtěžší částí celého tohoto projektu. Ale když sis kvůli tomu koupil i sběratelku, tak tě přeci nezklameme 8)
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic
https://www.worldofheroes.cz
Stíny nad Ashanem
https://wpu.worldofheroes.cz/tsoa.html
Uživatelský avatar
LordGraa
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř led 28, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod Morbid » pát lis 18, 2016 8:15 pm

Ahoj,ona ma stála vo výpredaji 550 kč,a už som to i pár krát oľutoval.
Uživatelský avatar
Morbid
 
Příspěvky: 128
Registrován: stř kvě 19, 2010 2:14 pm

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod LordGraa » pát lis 25, 2016 9:18 pm

Obrazovka města Xel:

Obrázek

Ještě zbývá asi 8 budov a pak dám na YT video postupného stavění, včetně animací.

Informace o budovách a efektech se následně objeví na stránkách projektu.
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic
https://www.worldofheroes.cz
Stíny nad Ashanem
https://wpu.worldofheroes.cz/tsoa.html
Uživatelský avatar
LordGraa
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř led 28, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod LordGraa » ned bře 26, 2017 10:59 am

Pokud chcete sledovat aktuální dění kolem projektu WPU, přidejte se do naší Steam skupiny:

http://steamcommunity.com/groups/umbramancer
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic
https://www.worldofheroes.cz
Stíny nad Ashanem
https://wpu.worldofheroes.cz/tsoa.html
Uživatelský avatar
LordGraa
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř led 28, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod antalyan » čtv kvě 18, 2017 4:13 pm

Skupina WPU (Steam): Oznámení
Představení nové dovednosti - Alchymie
Uživatelský avatar
antalyan
 
Příspěvky: 404
Registrován: ned dub 13, 2014 10:15 am

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod LordGraa » ned črc 16, 2017 6:10 pm

Zcela nový web projektu WPU: http://wpu.worldofheroes.cz/
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic
https://www.worldofheroes.cz
Stíny nad Ashanem
https://wpu.worldofheroes.cz/tsoa.html
Uživatelský avatar
LordGraa
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř led 28, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod LordGraa » pát bře 16, 2018 10:05 am

Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic
https://www.worldofheroes.cz
Stíny nad Ashanem
https://wpu.worldofheroes.cz/tsoa.html
Uživatelský avatar
LordGraa
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř led 28, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron