Heroes fórum

Fórum ke všem dílům Heroes of Might and Magic

Přejít na obsah

Editor

Obecně k sedmému pokračování Might & Magic: Heroes od Limbic Entertainment.

Editor

Příspěvekod Sabatu » úte črc 25, 2017 10:55 am

Zdravíčko.
Měl jsem v plánu udělat nějakou mapku, či kampaň.
Bohužel jsem narazil na jeden problém.
NE NENÍ TO TATO BÍLOFIALOV TEXTURA(TO JE TO NEJMENŠÍ:D)
Obrázek
Obrázek

Problém je ale bohužel pokud chci Build Light...
Témě okamžitě skočí chyba...
Po reinstalu je to ale OK.. udělám 2 až tři změny v mapě ( třeba jen sklon, či odstín slunce) a hned už nelze vygenerovat světlo.. ani restart editoru či Uplay nepomuže.. ( Hru mám koupenou)
Obrázek
Sabatu
 
Příspěvky: 73
Registrován: sob čer 11, 2011 6:18 am

Re: Editor

Příspěvekod LordGraa » stř črc 26, 2017 8:52 am

Ahoj,

jestli chceš, můžeš mi mapu poslat a já se ti ji pokusím "upéct", tedy přepočítat světla a uložit do finálního souboru mapy spustitelné ve hře.

Všechny mapy, co jsem zkoušel, tak zatím šly bez problému.

LG
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic
https://www.worldofheroes.cz
Stíny nad Ashanem
https://wpu.worldofheroes.cz/tsoa.html
Uživatelský avatar
LordGraa
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř led 28, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha

Re: Editor

Příspěvekod Sabatu » stř črc 26, 2017 4:11 pm

to by se mi hodilo ale neviš spiš jak to vyřešit???
Sabatu
 
Příspěvky: 73
Registrován: sob čer 11, 2011 6:18 am

Re: Editor

Příspěvekod Sabatu » stř črc 26, 2017 6:58 pm

da se dotahnout z unrealu textury a mapobjekty??? v kamlani jsou pouzity textury a objekty ktere primo v h7 editoru nenajdu... stejne jako dle cz tutprialu tam nemma. ani ty cerne textury.... druha vec.. da se udelat styl mapy jako letajici ostrovy. z h7. např říše beztvářných za anastasii?
Sabatu
 
Příspěvky: 73
Registrován: sob čer 11, 2011 6:18 am

Re: Editor

Příspěvekod LordGraa » stř črc 26, 2017 8:20 pm

Sabatu píše:to by se mi hodilo ale neviš spiš jak to vyřešit???


Tak to ti neporadím, ale co jsem tak koukal na netu, tak zlobil firewall, který blokoval právě toho agenta (externí utilitka), který se v UDK stará právě o ta světla.

Jinak pokud chceš mít v editoru to, co developeři, stačí na složce Visuals kliknout pravým a dát "load all", ale pozor, dlouho to trvá a může i padat :)
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic
https://www.worldofheroes.cz
Stíny nad Ashanem
https://wpu.worldofheroes.cz/tsoa.html
Uživatelský avatar
LordGraa
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř led 28, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha

Re: Editor

Příspěvekod Sabatu » stř črc 26, 2017 9:20 pm

LordGraa píše:
Sabatu píše:to by se mi hodilo ale neviš spiš jak to vyřešit???


Tak to ti neporadím, ale co jsem tak koukal na netu, tak zlobil firewall, který blokoval právě toho agenta (externí utilitka), který se v UDK stará právě o ta světla.

Jinak pokud chceš mít v editoru to, co developeři, stačí na složce Visuals kliknout pravým a dát "load all", ale pozor, dlouho to trvá a může i padat :)

diky moc za info. jak budu moc, tak ověřím
Sabatu
 
Příspěvky: 73
Registrován: sob čer 11, 2011 6:18 am

Re: Editor

Příspěvekod Sabatu » pát črc 28, 2017 9:40 pm

Mužeš mi prosím odfotit kde je ta složka visuals :D
Sabatu
 
Příspěvky: 73
Registrován: sob čer 11, 2011 6:18 am

Re: Editor

Příspěvekod LordGraa » pon črc 31, 2017 2:06 pm

Sabatu píše:Mužeš mi prosím odfotit kde je ta složka visuals :D


Tu: http://i67.tinypic.com/6icwaa.jpg

A toho "new stuff" si nevsimej, pod tim vidis slozku "Visuals" tak na ni klikni pravym a dej "Fully Load". A modli se, aby to nehodilo crash report nebo to nespadlo pozdeni pri ukladani :)
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic
https://www.worldofheroes.cz
Stíny nad Ashanem
https://wpu.worldofheroes.cz/tsoa.html
Uživatelský avatar
LordGraa
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř led 28, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha

Re: Editor

Příspěvekod Sabatu » pon črc 31, 2017 3:25 pm

LordGraa píše:
Sabatu píše:Mužeš mi prosím odfotit kde je ta složka visuals :D


Tu: http://i67.tinypic.com/6icwaa.jpg

A toho "new stuff" si nevsimej, pod tim vidis slozku "Visuals" tak na ni klikni pravym a dej "Fully Load". A modli se, aby to nehodilo crash report nebo to nespadlo pozdeni pri ukladani :)

diky moc.. pak budu mit v h7 editoru třeba v props vse???
Sabatu
 
Příspěvky: 73
Registrován: sob čer 11, 2011 6:18 am

Re: Editor

Příspěvekod LordGraa » stř srp 02, 2017 1:31 pm

Měl bys tam mít vše, co používali vývojáři a co tam také uložili. A připrav se i na nějaké "kostlivce ve skříni/editoru", které tam ponechali - třeba nedodělané jednotky či hafo věcí z Heroes VI :mrgreen:
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic
https://www.worldofheroes.cz
Stíny nad Ashanem
https://wpu.worldofheroes.cz/tsoa.html
Uživatelský avatar
LordGraa
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř led 28, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha

Re: Editor

Příspěvekod Sabatu » úte srp 08, 2017 8:58 am

Tak jsem to načetl... ¨
Je to ale jen v unrealEditoru co ?
Do toho H7 se to nepenese :D
úúúúúúúúúúúúúúú
Jinak je možno si u hrdiny nastavit osobní hudbu ? aby nehrála jen adventure na jeden konkrétní terén ?
Sabatu
 
Příspěvky: 73
Registrován: sob čer 11, 2011 6:18 am

Re: Editor

Příspěvekod LordGraa » úte srp 08, 2017 9:38 pm

Ano, jen v Unreal, ale cokoliv si přetáhneš na mapu, tak s tím můžeš pracovat i v základním editoru, akorát nebudeš mít tolik možností (ale neobjeví se ti to vlevo v těch nabídkách).

Hudba u hrdiny? Jako že by každý měl na koni hifi soustavu? :lol: To nejde, můžeš jen změnit vlastnosti povrchu, po kterém se hrdina pohybuje a nastavit tam jinou hudbu, ale zase jen tu, co už v H7 je v základu.
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic
https://www.worldofheroes.cz
Stíny nad Ashanem
https://wpu.worldofheroes.cz/tsoa.html
Uživatelský avatar
LordGraa
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř led 28, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha

Re: Editor

Příspěvekod Sabatu » stř srp 09, 2017 9:48 am

A jak se prosímtě měniní vlastnosti.. když udělm poušŤ a u vodi travnatou teexturu tak mě deptá že se přepíná ta hudba :D. a hifi nemyslim.. jako bylo v H5. Godrik měl svooji unikátní hudbu. stejnějako zehir atd..
Sabatu
 
Příspěvky: 73
Registrován: sob čer 11, 2011 6:18 am

Re: Editor

Příspěvekod LordGraa » ned srp 27, 2017 1:58 pm

@Sabatu: tak tady máš jak na to...

https://youtu.be/GFEqnbekxlk
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic
https://www.worldofheroes.cz
Stíny nad Ashanem
https://wpu.worldofheroes.cz/tsoa.html
Uživatelský avatar
LordGraa
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř led 28, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha

Re: Editor

Příspěvekod Sabatu » pon srp 28, 2017 3:10 pm

Díky moc :D jinak já asi přemejšlim že se vrátim k H5 .. já jn že z H7 jsem na prášky.. absolutně nemám páru ohledně vyváženosti jeenotek atd. Vh5 vím přesně kolik mám dát jednotek tobě a nepřítely aby to bylo tak tak
Sabatu
 
Příspěvky: 73
Registrován: sob čer 11, 2011 6:18 am


Zpět na Obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron