od Alarik » čtv říj 02, 2008 7:55 pm
Zde ještě přikládám seznam a vysvětlení jednotlivých schopností jednotek (vysvětlovat budu pouze svoje vymyšlené schopnosti):
Vyděrač - Pokus o útok, Vydírání - Jednotka každý den přidá do hráčovy pokladnice (myšleno za každou jednotku tohoto druhu v armádě) 2 ks. zlata (stejně jako Rolník odvádí daně, Vyděrač vydírá ostatní obyvatele vesnic a část získaných peněz pak odvádí do královské pokladnice).
Mistr střelby - Střelec, Bez postihu na vzdálenost, Přesné střely, Průrazné střely - Jednotka z 50% ignoruje obranu cíle. Pokud má cíl schopnost Velký štít, může jednotka ignorovat obranu pouze z 25%.
Ochránce - Zuřivost, Velký štít, Rozseknutí, Ochrana - Jednotka si může vybrat jakoukoli spřátelenou jednotku, kterou bude až do konce bitvy ochraňovat. Pokud je takto chráněná jednotka napadena zblízka a útočník je v Ochráncově dosahu, doběhne Ochránce až k útočníkovi a zaútočí na něj s 50% silou, přičemž nepřítel neopětuje úder.
Válečný gryf - Velká jednotka, Letec, Neomezený protiútok, Imunní vůči slepotě, Střemhlavý útok, Krvežíznivost - Pokud jednotka při útoku zabije minimálně jednu nepřátelskou jednotku, zvýší se jí útok o 3 na dobu 1 tahu., Radost z bitvy - Pokaždé, když zemře skupinka nepřátel, zvýší se jednotce trvale útok i obrana o 5 a získá trvale + 1 k morálce.
Zaslepenec - Střelec, Žádný postih při boji zblízka, Kouzlí, Očistec, Zaslepenost vírou - Jednotka je hráči vždy věrně oddána, proto na ni nepůsobí žádná mysl ovládající kouzla ani schopnosti. Navíc je tato jednotka natolik zfanatizována vírou v Elratha, že se ničeho a nikoho nebojí, tudíž na ni nepůsobí žádná zastrašující kouzla ani schopnosti., Požehnání nebes - Jednotka může celkem 3x za bitvu seslat na kteroukoliv spřátelenou jednotku, včetně sebe, Požehnání nebes. Takto požehnané jednotce se trvale zvýší útok i obrana o 4, rachlost o 1, iniciativa o 10% a morálka a štěstí o 2.
Šampion světla - Velká jednotka, Útok šampióna, Bodnutí z trysku, Osvícení - Jednotka dokáže léčit spřátelené jednotky a rušit na ně seslané kletby. Navíc na každou, takto vyléčenou jednotku, bude automaticky na 3 kola sesláno kouzlo Božská síla., Rozehnání temnoty - Veškerá negativní kouzla budou mít na spřátelené jednotky jen 50% účinek. Naopak veškerá pozitivní kouzla budou mít na spřátelené jednotky o 25% vyšší účinnost., Služebník světla - Pokud jednotka zaútočí na jakoukoli jednotku patřící ke zlé rase (Peklo, Kobka, Tvrz, Nekropole), způsobí jí, v závislosti na stavu své morálky, další bonusové škody. Pokud se jednotce podaří takovouto "zlou" jednotku zabít, zvýší se jí na 5 tahů morálka o 2.
Seraf - Letec, Velká jednotka, Oživuje spojence (může 2x za bitvu), Kouzlí (Spravedlivá moc, Božská síla, Pomsta bohů), Elrathova pomsta - Existuje 30% šance, že jednotka při útoku zabije až 2x více jednotek než obvykle. Velikost těchto dodatečných škod závisí na stavu štěstí a morálky jednotky., Boží pomoc - Tato jednotka zabije vždy minimálně 1 jednotku z nepřátelské skupiny jednotek.