Zdar
Tak sem koukal na ty novy trpoše a přijdou mi trochu nudný, ke všemu je někdo na nějakým foru zdrbal ze nejsou moc orginální, takže mě sem chtěl zkusit estli bych dokázal sám vymyslet nějakou dobrou, orginálni a nápaditou rasu.
Moc prosim všechny o vyjádření. Buťto sem na
insolitus@seznam.cz
A tady je můj návrh:
Hrad: Zátoka
Jednalo by se o obyvatele oceánů, kteří se rozhodly zničit všechny suchozemce. Nejsou žádné hodné malé mořské víly, ale zrádný mořští čarodějové, spolupracující s piráty a vyžívající se v proklínání nepřátel (nejoblíbenější jsou kouzla působící na mysl).
Hrdina: Pán oceánů
vypadal by jako mořský muž (horní půlka muž a zbytek rybí vocas) sedící na obří žábě
Primární vlastnost: Znalosti, sekundární: Obrana
Blízké magie: Povolávací a Temná
Všechny jednotky zátoky by měli schopnost „plavání“ a pokud by všechny jednotky v armádě uměli plavat, mohl by Pán oceánů chodit po vodě. (Při napadení nepřátelské lodě by se odehrál boj jen na jedné lodi)
-Základní až Dokolnalé Pomatení mysly: každé kolo existuje nějaká šance (5-8-11-15%) že nepřátelská vykoná zcela iracionální tah (zaútočí na spolubojovníka, pohne se) (nepůsobí na jednotky odolné na kouzla působící na mysl)
-Schování: pokud Pán oceánů plave je neviditelný na mapě dobrodružství.
-Věčná smrt: jelikož jsou nemrtví velkou hrozbou pro svou odolnost na mysl ovládající kouzla. Útok na nemrtvého způsobí o 50% více škod a zároveň na ně nepůsobí kouzlo Oživení mrtvích.
-Mentální spojení: Spojí mysl jedná hrdinovy jednotky (chráněnec) s jednou nepřátelskou (oběť), pokud bude chráněnec zraněn dostane oběť taky 1/3 zranění. (nepůsobí na nemrtvé, stroje a elementály)
-ultimátní schopnost: Rušení odolností: Kouzlo seslané Pánem oceánů vždy projde na vybranou (může být oslabeno, ale ne úplně odvráceno)
Další ability:
-Destruktivní magie: Mráz (potřebuje pokročilou destruktivní magii a mistra ledu) – ledová kouzla jednotku (řekněme na jedno kolo) zamrazí do ledového bloku, ve kterém se nemůže bránit.
Jednotky:
1) Orel->Velký orel (rychlá, ale celkem slabá jednotka)
2) Mořská víla->Mořská panna (před bojem by svedli část nejslabší nepřátelské skupiny (např. 3životy na jednu mořskou pannu), střelec)
3) Mořský muž->Mořský válečník (bijec s trojzubcem, spíš obranář, místo útoku by mohl použít Poslání: donutilo by jednotku popojít o 2 pole určeným směrem, cíl by ztratil trochu iniciativy)
4) Bazilišek->Děsivý bazilišek (střelec-útok svým pohledem, kterým by zkameněl některý nepřátele (jako medúza v h4))
5) Čarodějnice->Temná čarodějnice (každé 4 kolo (počínaje prvním) by na všechny nepřátele zakouzlila náhodné hromadné prokletí (1-3. kruh) a to by ji stálo manu, pak by mohla kouzlit (vyvolání vodního elementála, nějaký prokletí), a nakonec střelec (ale její útok by byl speciální tím že by byl velice slabí, ale doplňoval byl čarodějnici zároveň manu a pokud by zacílená jednotka měla nějakou vlastní manu nebo zvláštní schopnost (např. archandělovo vzkříšení) tak by jí taky odsálo)
6) Kraken->Mořská obluda (veliká chobotnice, útok na 3 nepřátele, bez protiúderu)
7) Vodní drak->Ledový drak (Ledový drak by svým dechem zmrazoval jednotky jako kouzla s Ice Master, odolný na kouzla chladu)
Tím že všechny jednotky jsou zvyklé plavat , byly na souši celkem pomalé (nikoli, ale s nízkou iniciativou), samozřejmě s výjimkou Orlů a Draků.
A eště válečný stroje. Aby mohly taky plavat tak by mohly být neseny např. na krunýřích obrovský želv.
Co vy na to???