Heroes fórum

Fórum ke všem dílům Heroes of Might and Magic

Přejít na obsah

Vymyslete vlastní jednotky do h5

Vše k prvnímu datadisku pro Heroes V

Re: Vymyslete vlastní jednotky do h5

Příspěvekod Bušák » úte led 18, 2011 4:30 pm

drsnak píše:to by byl tak levnej??? ALE Hezkj napad

Jeden drahokam při počtu 7 jednotek , když připočítám bonusy jaké poskyteju hrad , nebo sylanina dcera , tak se dostáváme někam na 15 jednotek , tj. 15 drahokamů + 6 drahokamů za smaragdové / křišťálové draky = 21 drahokamů , tedy hráč by musel vlastnit alespoň 3 drahokamové doly , pokud by chtěl tyto jednotky nakoupit , nehledě na cenu budovy (nejspíš nějaký vzácný srtefakt - obdoba ashiny slzy), která by dovolovala jejich přelepšování ... navíc , pokud se dostanete k této jednotce na boj zblízka je prakticky bezmocná , nemá žádnou odolnost proti kouzlům , je to ryze střelecká jednotka.

Edit: I když je fakt, když si to teď čtu znovu, že tou dvojitou střelou jsem to vážně moc přesílil...

měl jsem takovou vizi , z každého hradu bych vybral jednu jednotku , která je podle mě nejsilnějíší a udělal z ní šampiona , na výstavbu jejich budov by byl třeba artefakt + suroviny , původně jsem myslel , že bych i pro jejich tvorbu vymyslel i speciální surovinu , za kterou by se kupovaly ( př. myrthil v HoMM III wog); u nekromantů třeba drákulu, u lidí velekněze , atd.. je to čistě otázka mojí fantazie , ale když už je tohle téma , tak sjsem se chtěl o ostrostřelce podělit :)
Uživatelský avatar
Bušák
 
Příspěvky: 456
Registrován: úte srp 05, 2008 11:36 am
Bydliště: České Budějovice

Re: Vymyslete vlastní jednotky do h5

Příspěvekod galaxypromotions » úte led 18, 2011 5:56 pm

příspěvkách obecně mužete mi prosím někdo poradit s pádáním hry,prosim
galaxypromotions
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte led 18, 2011 2:54 pm

Re: Vymyslete vlastní jednotky do h5

Příspěvekod doomgrom » úte led 18, 2011 6:28 pm

O vlkodlakovi tady uz nekdo neco psal ale chtel bych prispet taky vlastni verzi
Vlkodlak
Někteří lidé kteří bily pokousáni vlkem sestali posedlými vlkem stali se znich vlkodlaci krvežíznivé bestie bez vlástní vůle žijící jako zvířata v lesích.Vlkodlaků se bojí téměř všichni kvůli kousnutí které může způsobit to že se oběť stane tak vkodlakem.Proto jakmile většina tvorů zaslechne vytí vlkodlaka prchá se co nejdříve někam schovat.
schopnosti:
lykantropie: pokud vlkodlak zaútočí na jakoukoliv živou jednotku je šance 10 procent že se jednotky v tu chvíli zabité vlkodlakem stanou také vlkodlaky a připojí se na stranu vlkodlak.a
vytí na měsíc :vlkodlak má před každým útokem šanci 25 procent že zavyje to sníží nepřátelům morálku 0 2 a spojenckým jednotká ji zase zvýší o 2
nečekaná proměna:dokud nezaútočí na nějakou nepřátelskou jednotku nebo dokud nezaútočí nějaký nepřítel na něj je ve formě člověka až před útokem nebo odvetným úderem se promění (proměna pak zůstane po zbytek boje)první útok po proměně tímto způsobí 2 násobné poškození
Krvežízniví vlkodlak
Zlý lidé jako zloději a vrahové které pokousal vlkodlak se mohou stát krvéžíznivímy vlkodlaky ti jsou tak krvežízniví že dokážou při boji vyrvat nebo vykousnout z nepřátel kusi masa a sežrat je což je léčí. Také díky intenzitě útoků můžou zabít i tím že jim přesekají tepny nepřítal pak může zemřít i když třeba boj s vlkodlakem vyhrál.
schopnosti:
krvežíznivá bestie:každý ůtok vkodlaka vyléčí za 15 procent poškození
přeseknuté tepny : útoky vlkodlaka mají 50 procent šanci způsobit efekt přeseknutých tepen přičemž nepřátelská jednotka: je zraňována za 50 procent poškození za tah efekt trvá do konce boje
+ má ještě všechny ability normálního vlkodlaka
doomgrom
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv pro 16, 2010 4:24 pm

Re: Vymyslete vlastní jednotky do h5

Příspěvekod roman » čtv led 20, 2011 10:56 am

doomgrom píše:O vlkodlakovi tady uz nekdo neco psal ale chtel bych prispet taky vlastni verzi
Vlkodlak
Někteří lidé kteří bily pokousáni vlkem sestali posedlými vlkem stali se znich vlkodlaci krvežíznivé bestie bez vlástní vůle žijící jako zvířata v lesích.Vlkodlaků se bojí téměř všichni kvůli kousnutí které může způsobit to že se oběť stane tak vkodlakem.Proto jakmile většina tvorů zaslechne vytí vlkodlaka prchá se co nejdříve někam schovat.
schopnosti:
lykantropie: pokud vlkodlak zaútočí na jakoukoliv živou jednotku je šance 10 procent že se jednotky v tu chvíli zabité vlkodlakem stanou také vlkodlaky a připojí se na stranu vlkodlak.a
vytí na měsíc :vlkodlak má před každým útokem šanci 25 procent že zavyje to sníží nepřátelům morálku 0 2 a spojenckým jednotká ji zase zvýší o 2
nečekaná proměna:dokud nezaútočí na nějakou nepřátelskou jednotku nebo dokud nezaútočí nějaký nepřítel na něj je ve formě člověka až před útokem nebo odvetným úderem se promění (proměna pak zůstane po zbytek boje)první útok po proměně tímto způsobí 2 násobné poškození
Krvežízniví vlkodlak
Zlý lidé jako zloději a vrahové které pokousal vlkodlak se mohou stát krvéžíznivímy vlkodlaky ti jsou tak krvežízniví že dokážou při boji vyrvat nebo vykousnout z nepřátel kusi masa a sežrat je což je léčí. Také díky intenzitě útoků můžou zabít i tím že jim přesekají tepny nepřítal pak může zemřít i když třeba boj s vlkodlakem vyhrál.
schopnosti:
krvežíznivá bestie:každý ůtok vkodlaka vyléčí za 15 procent poškození
přeseknuté tepny : útoky vlkodlaka mají 50 procent šanci způsobit efekt přeseknutých tepen přičemž nepřátelská jednotka: je zraňována za 50 procent poškození za tah efekt trvá do konce boje
+ má ještě všechny ability normálního vlkodlaka



Zajímavá verze, já bych ji však něco přidal, protože vlkodlak se po promněně nedokáže ovládat, dal bych mu jednu zápornou vlasnost:
Chuť po krvi:pokud vlkodlak nezabije do tří kol alespoň 1 nepřátelskou jednotku napadne nejbližší spojeneckou jednotku
Uživatelský avatar
roman
 
Příspěvky: 101
Registrován: úte lis 23, 2010 9:24 pm

Re: Vymyslete vlastní jednotky do h5

Příspěvekod doomgrom » čtv led 20, 2011 6:32 pm

dobrý nápad to mě nenapadlo
doomgrom
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv pro 16, 2010 4:24 pm

Re: Vymyslete vlastní jednotky do h5

Příspěvekod Dragoun » ned úno 13, 2011 11:01 am

Pán kouzel
Shopnosti;odolnost vuci magii,kouzlí,letá,nekromant
---------info--------
Utok:30
Ochrana:20
Zdraví:150
mana:50
Dragoun
 
Příspěvky: 3
Registrován: pát úno 04, 2011 8:31 am

Re: Vymyslete vlastní jednotky do h5

Příspěvekod jj98 » úte bře 06, 2012 9:04 pm

Půlork:

Během válek mezi lidmi a skřety zůstalo mnoho míšenců mezi oběma národy.Půlorci bojují se sekerou či mečem
a dokáže porazit i mnohem silnější nepřátele.

-částečná obrana proti magii
-nepřítel neodvrací úder
-zabiják obrů

útok:15
obrana:8
poškození:15-20
body zdraví:55
rychlost:7
iniciativa:10
střely:-
mana:-
přírůstek:5/týden
cena:300zl
Uživatelský avatar
jj98
 
Příspěvky: 6
Registrován: pát bře 13, 2009 12:45 pm

Re:

Příspěvekod Grawl » pon kvě 13, 2013 6:44 pm

Eragon píše:Bílý drak: 10000životů 1000u 1000o 500-1000š 10rychlost 10iniciativa schopnosti: imuní vůči všem negativním kouzlům, morálka a štěstí +2, nepřátelům -2, požehnání draka=na začátku boje se všem přátelským jednotkám zvednou všechy parametry o 10%, nepřátelským se 10% sníží. 20% šance, že když na draka někdo zaútočí, obrátí se jeho úder proti němu s poloviční silou. Dokáž kouzlit všechna kouzla 1-3 úrovně, zásoba many 70, jednou za 50dní může provést zuřivý útok=jednotka na kterou zaútočí je postižena dračí kletbou(do konce boj ma všechny parametry jen 10%. Jednotky v okruhu 3 polí utrpý plné škody a budu na ně seslána negativní 2 kouzla 2-3 úrovně, jednotky v okruhu 5 polí utrpý 50% škod a bude na ně sesláno jedno negativní kouzlo 1. úrovně. Všem zbylým nepř. jednotkám na mapě jsou způsobeny 15% škody. Přítomnost těchto draků v armádě přináší 3dřeva, 3kamení a 2000zl. denně.
cena: 100000zl 10k 10d 5od ostatních surovin, úroveň města alespoň 30, úroveň hrdiny alespoň 10lvl.

Není to trochu moc silný 2 tihle by dali celou armádu
Cílem války není padnout za vlast, ale přinutit ty parchanty na druhé straně aby padli za tu svou.
Grawl
 
Příspěvky: 480
Registrován: stř dub 17, 2013 6:02 pm
Bydliště: an0nym000us.blog.cz

Re: Vymyslete vlastní jednotky do h5

Příspěvekod Grawl » pát čer 28, 2013 3:07 pm

Alarik píše:
Bušák píše:Chtel by do Homm udelat jednotky po druhe vylepsene a byli by vzy jen u jedne jednotky v rase :
Azyl = Knez > Inquizitor/fanatik > Veleknez
Peklo =Sukuba > p.Sukub/svudkyne > Kacířka
Hvozd=lovec > m. lovec / myst.lovec > ostrostrelec
kobka= zved > vrah/stopar > assassin
akademy= kolos >titan/b.titan > stribrny titan
necro= upir > pan upiru/ pric u. > Drakula
tvrz = kentaur > k.najezdni/k.kocovnik > k. kapitan
pevnost = then > pan ohne / pan blesku > pan elementu
:arrow: :mrgreen:


Tak proč rovnou neudělat další, nejvyšší vylepšení ke všem jednotkám? Vypadalo by to rozhodně líp, než jen k jedné jednotce z každé frakce.

Já třeba zkusím vymyslet pro Azyl:

Základní jednotka:-------------------Vylepšení: / Alternativní vylepšení:----------------------Konečné vylepšení:
Rolník-------------------------------------Branec / Vymahač---------------------------------------Vyděrač
Lukostřelec-------------------------------Kušník / Mistr kuše-------------------------------------Mistr střelby
Pěšák--------------------------------------Panoš / Zastánce---------------------------------------Ochránce
Gryf------------------------------Královský gryf / Bojový gryf------------------------------------Válečný gryf
Kněz-----------------------------------Inkvizitor / Fanatik----------------------------------------Zaslepenec
Jezdec-----------------------------------Paladin / Šampion---------------------------------------Šampion světla
Anděl---------------------------------Archanděl / Padlý anděl------------------------------------Seraf

Teď, když jsem si tedy vymyslel další vylepšení k jednotkám Azylu, tak bych byl rád, kdyby se někdo přidal a vymyslel si vlastní vylepšení pro jakýkoliv národ, třeba i pro ten, který už byl. Později se mohou připojit i třeba schopnosti jednotek.

Dobrý nápad udělám peklo
Rarach: krade manu 3x, rozhoduješ komu tu manu dá
Rohatý válečník: brnění, skok,
Plamený vlk: chrlí oheň, bez odvety, tříhlavý ůtok, překusování zbroje(jednotkám na které zaůtočí se sníží obrana o 4 efekt je kumulativní obrana je snížena ještě před ůtokem)
Královna sukub: svádění, řetězový zásah, opětuje útok na dálku, pokud zvítězíš svedená jednotka s s tebou zůstane( když nepříteli zůstane jen svedená jednotka prohrává)
Pekelný jednorožec: strach, aura plamene, úder zoufalství( snižuje morálku napadeného nepřítele o 2), probodnotí ( zasáhne 2 jednotky za sebou)
Pekelný král: smrtící úder, meč krveprolití, kouzlí( pád meteorů implozi)
Vládce ďáblů: vyvolání pekelného pána, úder do země( zasáhne 3 jednotky za sebou( vytvoří puklinu) může ničit i opevnění)
Cílem války není padnout za vlast, ale přinutit ty parchanty na druhé straně aby padli za tu svou.
Grawl
 
Příspěvky: 480
Registrován: stř dub 17, 2013 6:02 pm
Bydliště: an0nym000us.blog.cz

Re: Vymyslete vlastní jednotky do h5

Příspěvekod Agrael-Realag » pát črc 26, 2013 1:18 pm

roman píše:
doomgrom píše:O vlkodlakovi tady uz nekdo neco psal ale chtel bych prispet taky vlastni verzi
Vlkodlak
Někteří lidé kteří bily pokousáni vlkem sestali posedlými vlkem stali se znich vlkodlaci krvežíznivé bestie bez vlástní vůle žijící jako zvířata v lesích.Vlkodlaků se bojí téměř všichni kvůli kousnutí které může způsobit to že se oběť stane tak vkodlakem.Proto jakmile většina tvorů zaslechne vytí vlkodlaka prchá se co nejdříve někam schovat.
schopnosti:
lykantropie: pokud vlkodlak zaútočí na jakoukoliv živou jednotku je šance 10 procent že se jednotky v tu chvíli zabité vlkodlakem stanou také vlkodlaky a připojí se na stranu vlkodlak.a
vytí na měsíc :vlkodlak má před každým útokem šanci 25 procent že zavyje to sníží nepřátelům morálku 0 2 a spojenckým jednotká ji zase zvýší o 2
nečekaná proměna:dokud nezaútočí na nějakou nepřátelskou jednotku nebo dokud nezaútočí nějaký nepřítel na něj je ve formě člověka až před útokem nebo odvetným úderem se promění (proměna pak zůstane po zbytek boje)první útok po proměně tímto způsobí 2 násobné poškození
Krvežízniví vlkodlak
Zlý lidé jako zloději a vrahové které pokousal vlkodlak se mohou stát krvéžíznivímy vlkodlaky ti jsou tak krvežízniví že dokážou při boji vyrvat nebo vykousnout z nepřátel kusi masa a sežrat je což je léčí. Také díky intenzitě útoků můžou zabít i tím že jim přesekají tepny nepřítal pak může zemřít i když třeba boj s vlkodlakem vyhrál.
schopnosti:
krvežíznivá bestie:každý ůtok vkodlaka vyléčí za 15 procent poškození
přeseknuté tepny : útoky vlkodlaka mají 50 procent šanci způsobit efekt přeseknutých tepen přičemž nepřátelská jednotka: je zraňována za 50 procent poškození za tah efekt trvá do konce boje
+ má ještě všechny ability normálního vlkodlaka



Zajímavá verze, já bych ji však něco přidal, protože vlkodlak se po promněně nedokáže ovládat, dal bych mu jednu zápornou vlasnost:
Chuť po krvi:pokud vlkodlak nezabije do tří kol alespoň 1 nepřátelskou jednotku napadne nejbližší spojeneckou jednotku


No když se nedokáže ovládat tak to nemusí byt spojenecká jednotka ale jakákoliv nejbližší jednotka pokud je jih víc tak napadne náhodnou jednotku
Uživatelský avatar
Agrael-Realag
 
Příspěvky: 13
Registrován: pát črc 26, 2013 11:31 am
Bydliště: Ygg-Chal

Re: Vymyslete vlastní jednotky do h5

Příspěvekod Grawl » stř zář 18, 2013 4:51 pm

Raelag píše:Kobka: Zuřivá dračice
Imunita vůči nepřátelské magii
Temný dech - poškodí všechny nepřátele v poloměru ve vybraném směru
Kouzlí (Pán Loutek, Bojové šílenství)
Vyvolání mláďat (vyvolá stínové draky)
Nabrání čarodějky - Nabere spojenecku čarodějku (Stínu + upgrade) na záda a zkombinuje tím schopnosti obou dvou

Tvrz: Kamenný obr
Imunita vůči nepřátelské magii
Spolknutí kamene, střelec, vrh balvanem (2krát2),
Zavalení - vyskočí do vzduchu a zdvojnásobenou silou dopadne na vybraný cíl
Ničitel hradeb
Úder

Zbytek vymyslete sami, hlavně ti co umí jen kritizovat

Ok vymyslím hvozd:
Avatar země
Hod překážkou:hodí libovolnou překážku a způsobí cílové jednotce 150% škod použitelné dokud tam bude nějaká překážka.
Horský úder:když zaútočí je šance že nepřátelskou jednotku umráčí a odhodí o jedno pole na travnatém terénu je tato šance dvojnásobná. Na místě kde byla jednotka kterou napadl se vytvoří kopeček který může být hozen pomocí hodu překážkou.
Pohoří:na libovolném místě vytvoří horu o rozměru 2x4 jednotky v pohoří obdrží 50%škod a budou odhozeny na náhodné místo.
Zemětřesení kamenné hroty miny: mana 40
Cílem války není padnout za vlast, ale přinutit ty parchanty na druhé straně aby padli za tu svou.
Grawl
 
Příspěvky: 480
Registrován: stř dub 17, 2013 6:02 pm
Bydliště: an0nym000us.blog.cz

Re: Vymyslete vlastní jednotky do h5

Příspěvekod Grawl » sob dub 12, 2014 6:49 pm

A ještě Akademii

Mistr magie
Kouzlí: Pomsta bohů, Zemětřesení, vyvolání elemantálů (počet mágů*2), pán loutek, vzkřisení, ohnivá koule, řetězový blesk, slovo světla, teleportace, mystický štít (nevim název)100 many
Magický útok na dvě řady+zraňuje jen nepřítele
Proud enrgie
Střela i na blízko (bez postihu)
Cílem války není padnout za vlast, ale přinutit ty parchanty na druhé straně aby padli za tu svou.
Grawl
 
Příspěvky: 480
Registrován: stř dub 17, 2013 6:02 pm
Bydliště: an0nym000us.blog.cz

Předchozí

Zpět na Obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron