Heroes fórum

Fórum ke všem dílům Heroes of Might and Magic

Přejít na obsah

Editor map - jak na to

Vše k druhému datadisku pro Heroes V, jenž nevyžaduje původní hru a je tak vlastně samostatnou hrou

Editor map - jak na to

Příspěvekod Lucas Gryf » ned kvě 25, 2014 4:36 pm

Ahoj, tak jsem se rozhodl, že bych mohl začít dělat nějaké ty mapy do HoMaM 5ky, ale pořádně nevím, jak na to. Mapu si vytvořím, ale pár věcí mi nění pořádně jasné, ale hlavně jsem se chtěl zeptat na skripty - jak s nima manipulovat a tak dále. Ano, díval jsem se na zdejší příspěvky, ale z nic jsem mnohé nepochopil.
Mohli by jste, prosím, dát ni nějaký tutoriál, ze kterého by to šlo nějak lépe pochopit nebo něco, kde uvidím ty skripty a co dělají? Děkuji!
Uživatelský avatar
Lucas Gryf
 
Příspěvky: 590
Registrován: ned říj 30, 2011 9:03 am

Re: Editor map - jak na to

Příspěvekod Lucas Gryf » ned kvě 25, 2014 4:47 pm

Zároveň bych se chtěl zeptat, jak vytvořit tu 'vyvýšeninu', na které začínáte v 2. misi 1. kampaně za Nekropoli, ze které vede cesta dolů. Hraje se za Arantira. Sám jsem dokázal jen vytvořit takovou vyvýšeninu pomocí Raise a to sjel dolů pomocí Ramp. Bylo to tak vytvořeno, nebo na to byl nějaký jiný 'fígle'?
Opět děkuji za odpověď!
Přílohy
c1m2_p06.jpg
Jiný obrázek jsem najít nemohl, ale je tam vidět vyvýšenina a zem pod ní.
c1m2_p06.jpg (108.19 KiB) Zobrazeno 4432 krát
Uživatelský avatar
Lucas Gryf
 
Příspěvky: 590
Registrován: ned říj 30, 2011 9:03 am

Re: Editor map - jak na to

Příspěvekod Alarik » ned kvě 25, 2014 5:37 pm

Úplné základy skriptování a základní pojmy se můžeš dočíst například ve Vynnyho návodu, jinak se můžeš samozřejmě třeba porozhlédnout na internetu, kde určitě aspoň něco najdeš, ale s českým návodem bych nepočítal. Mně osobně jsou inspirací originální mapy od Nivalu, ale pokud neumíš aspoň trošku programovat, tak z nich těžko něco pochopíš. Nebo si najdi tu mapu Dark Messiah, ta byla naskriptovaná docela jednoduše podle návodu, žádné programátorské finty.

Co se týče té "vyvýšeniny", tak ta je vytvořená pomocí tlačítka bulk, výsledek pak můžeš ještě zahladit pomocí, tuším, smth. Raise vytváří útesy, bulk dělá hladké kopečky.
Uživatelský avatar
Alarik
 
Příspěvky: 2022
Registrován: stř led 02, 2008 10:36 am

Re: Editor map - jak na to

Příspěvekod Lucas Gryf » ned kvě 25, 2014 6:07 pm

Díky, na to se podívám :) Ten bulk jsem používal, ale vždycky mi z toho byl vytvořen nehezký kopeček. Díky! :)
Uživatelský avatar
Lucas Gryf
 
Příspěvky: 590
Registrován: ned říj 30, 2011 9:03 am


Zpět na Obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron