Heroes fórum

Fórum ke všem dílům Heroes of Might and Magic

Přejít na obsah

Spojenectví

Obecně k Heroes of Might and Magic V

Spojenectví

Příspěvekod Lief » čtv srp 20, 2009 12:39 am

Tady ta otázka mě trápí od té doby c sem H5 hrál poprvé:Jde nějak navazovat spojenectví a jestli ano tak jak?
Lief

Re: Spojenectví

Příspěvekod Alarik » čtv srp 20, 2009 5:32 am

Spojenectví navazovat nejde. Týmy jsou na každé mapě předem určené a nelze s tím nic udělat.
Alarik

Příspěvekod Zehir » čtv srp 20, 2009 9:10 am

Ale určitě by to tu hru výborně osvěžilo, např. Uzavřu spojenectví s jedním počítačem proti druhému a zničíme ho. A pak spojenectví zrušíme a budeme proti sobě.
I use all kind of magic, all kind of power, all kind of weapons. Everybody will need to be much powerfull then we are, because the Chaos isn't sleeping anytime and the Demons will do anything to destroy us. But as the highest shield I will stand against them and fight for the glory of Asha and Elemental Dragons. Let the magic be with us!
Zehir

Příspěvekod Alarik » čtv srp 20, 2009 10:24 am

Ano, ale dalo by se to využívat stejně asi jenom v multiplayerových misích. V kampaních a scénářích by asi vypadalo divně, kdyby se úhlavní nepřátelé spojili proti jinému.
Alarik

Příspěvekod Zehir » čtv srp 20, 2009 2:40 pm

Alarik píše:Ano, ale dalo by se to využívat stejně asi jenom v multiplayerových misích. V kampaních a scénářích by asi vypadalo divně, kdyby se úhlavní nepřátelé spojili proti jinému.

V kampaních vůbec a singeplayeru by PC muselo mít umělou inteligenci. :wink: :mrgreen:
I use all kind of magic, all kind of power, all kind of weapons. Everybody will need to be much powerfull then we are, because the Chaos isn't sleeping anytime and the Demons will do anything to destroy us. But as the highest shield I will stand against them and fight for the glory of Asha and Elemental Dragons. Let the magic be with us!
Zehir

Příspěvekod Lief » čtv srp 20, 2009 7:23 pm

hmmm škoda že to nejde.ve všch předchozích dílech to šlo
Lief

Příspěvekod Zehir » pát srp 21, 2009 5:10 am

Lief píše:hmmm škoda že to nejde.ve všch předchozích dílech to šlo

Ne, to nešlo ani náhodou, nespletl sis to s něčím jiným?
Zehir

Příspěvekod roman » úte pro 14, 2010 7:43 pm

A nejde od někad stáhnout jako mapy?
roman

Zpět na Obecně