od Alarik » čtv črc 10, 2008 12:54 pm
Peklo rozhodně slabé není. I když v H5 a Hof bylo trochu slabší, pořád se mohlo rovnat s ostatními národy. Hlavními zbraněmi démonů jsou rychlost, iniciativa a brány. Ve větším počtu jsou například Rarášci smrtící zbraní. Na dvakrát přeběhnou bojiště a pokud je nezastavíš včas, zabijí ti všechny střelce. Noční můry a Kerberové - vysoká iniciativa, ne zrovna slabý útok, navíc Kerberos útočí na více políček a Noční můra zase má šanci zastrašit nepřítele. Arciďábel - slušné atributy + dokáží vyvolat Pekelné pány. Pekelný pán - pomalý, iniciativa zanedbatelná, zato silná kouzla a skvělý v boji zblízka (Temný meč). Rohatý dozorce - houževnatý, rychlost průměrná, iniciativa nic moc. Hodí se spíše pro ochranu střelců. Paní sukub má skvělou schopnost při střelbě (zvláště účinná když má hrdina schopnost "Pekelný oheň"), iniciativu má průměrnou. To jsou jednotky Pekla. Samozřejmě záleží taky na počtu jednotek a síle hrdiny.
S příchodem alter. upgragů Peklo dost zesílilo. Tak třeba Rošťák může na úkor tahu vysávat manu prakticky do nekonečna. Rohatý veterán má super schopnost "Skok". Plamenný pes ke všemu ještě plive oheň. Svůdkyně ztratila schopnost řetězově střely, zato umí svádět nepřátele. Pekelný hřebec má "ohnivou krev". Pekelný řezník sice neumí kouzlit a nemá Temný meč, zato má vyšší rychlost a je lépe vybaven pro boj zblízka. A Arcidémon, kromě vzhledu také lepší statistiky a schopnost přivolat si nepřítele k sobě (zvláště dobré na střelce). V ToE se Peklo stalo vynikajícím rivalem pro všechny národy, a kdyby i ostatní nezískali další vylepšení, patrně by se stalo nejsilnějším národem.
Jinak v ToE jsou národy už mnohem lépe vyváženější než před tím.