Heroes fórum

Fórum ke všem dílům Heroes of Might and Magic

Přejít na obsah

Heroes VI liga - oltář přání

Obecně k šestému pokračování Might and Magic: Heroes VI

Heroes VI liga - oltář přání

Příspěvekod Lord Michal » ned črc 17, 2011 10:42 am

Hello Heroes!

Zatim to vypadá tak, že by to v září mohlo konečně dopadnout :D A pokud to dopadne dobře, tedy hlavně sekce multiplayeru, tak se začne připravovat také liga pro Heroes VI. Osobně věřím v to, že tomu tak bude a moc se na ni těšim :)

Pište zde své nápady, návrhy na podobu turnajů, systém bodování atd. Někteří z vás zkusili ligu H5. Pokud se vám líbil systém takový jaký byl, tak se taky ozvěte, at můžeme porovnávat, hodnotit atd.

Každý nápad se cení a stojí za zvážení, což také uděláme. Nenechávejte všechno jen na administrátorech :P

Můžete se mi také ozvat na moje icq (205 686 606), kde to můžeme probrat popřípadě podrobněji.

LM
Uživatelský avatar
Lord Michal
 
Příspěvky: 86
Registrován: úte dub 13, 2010 2:56 pm

Re: Heroes VI liga - oltář přání

Příspěvekod Unlimited Power » ned črc 17, 2011 3:43 pm

tak rozhodně bych nedával záporné bodování... to mi přišlo hodně demotivující, a pokud to jen trochu vzhledem k počtu hráčů a délkám her (ale předpokládám že budou kratší než v H5) půjde tak bych udělal skupiny po 4 odkud se teprv bude postupovat do pavouka... aspoň tam nebude ten faktor že si zahraješ jednu hru a když vypadneš tak čekás další měsíc na nový turnaj... určitě by to chtělo i nějáký systém mimoturnajových zápasů tak jak jsme se snažili udělat v Dobro vs Zlo... aby hry mimo turnaj měly o něco větší váhu a mělo smysl je hrá z hlediska bodování... samozřejmě to chce najít kompromis mezi bodováním a určitým omezením počtu zápasů... prostě celkově bych to směřoval více stylem jakým jsme se snažili udělat dobro vs zlo (teda aspoň co se bodování týče)....
Uživatelský avatar
Unlimited Power
 
Příspěvky: 17
Registrován: stř dub 14, 2010 6:31 pm

Re: Heroes VI liga - oltář přání

Příspěvekod Montezuma3 » pon črc 18, 2011 5:52 pm

Napadlo mne, kromě klasického turnaje (1vs1), udělat ještě jeden speciální multiplayerový turnaj.
Jmenoval by se Survivor s šlo by o hru ve více než jen ve dvou hráčích. Pravidla která jsem vymyslel budou snad v praxi dobře funkční.
Aby se hra ve více hráčích urychlila, hrála by se s automaticky vyhodnocenými bitvami, a ručně by se hráli pouze bitvy mezi samotnými hrdiny a při obléhání pevností nebo měst. Jedna hra by byla omezena na dva měsíce hrací doby.
Hrálo by se bez městských portálů.

Ve hře by se sbíraly body:
- 1 bod za přežití jednoho hráče. = (např: v jedné hře hrají 4 hráči, hráč A, B, C a D.) V momentě kdy je jeden z hráčů poražen, ostatní přeživší získávají jeden bod. (hráč D byl poražen a hráč A, B a C získávají každý jeden bod). Hra pokračuje dokud nevyprší časový limit (2 měsíce) nebo jeden z hráčů nedosáhne absolutního vítězství. (první padl hráč D, po něm hráč C a jako poslední padl hráč B. Vítězem se tedy stal hráč A.) bodové ohodnocení je tedy následující: hráč A má 3 body(přežil hráče B, C, D), hráč B má 2 body(za hráče C a D), hráč C má 1 bod a hráč D má nulu.
- 1 bod za vítězství. = Hráč který dosáhne absolutního vítězství nebo je stále ve hře po vypršení časového limitu (2 měsíce) alespoň s jedním městem (pevnost nestačí). Získává jeden bod. Pokud vezmeme výše uvedený příklad. Skóre by bylo následující: hráč A - 4 body(3+1 za vítězství), B - 2, C- 1 a D - 0.
(V momentě kdy ve hře zůstal už jen hráč A a B, a oba zůstali ve hře až do konce dvou měsíců, získávají bod oba. Skóre by tedy bylo: A - 3, B - 3, C - 1, D - 0).

Body získané ve hře by byli potřeba k postupu ze skupiny do další části turnaje. Každá část by měla bodový limit, kterého by bylo potřeba pomocí bodů dosáhnout. Každý hráč by tedy hrál minimálně dvě hry. Hráč který dosáhne potřebného počtu bodů, postupuje do další části turnaje a do her o další postupová místa už nijak nezasahuje.

Hráči mezi sebou mohou uzavírat tajné aliance. Spojit své síly proti silnému hráči, nebo hráči který má již mnoho bodů a od postupu ho dělí už jen drobný zisk. Aliance nejsou nijak pevné, takže hráči si mohou i vrážet kudly do zad, nebo po vyřazení třetího hráče se vrhnout proti sobě a porvat se o poslední vítězný bod. Také mohou všichni hráči zůstat zalezlí ve svých hradech a nic nedělat, v takovém případě by po uplynutí časového limitu (dva měsíce) získal každý hráč pouze jeden bod.

Také může nastat situace, že po dané hře dosáhli tři hráči potřebného skóre pro postup, ale postupové pozice jsou jen dvě. V takovém případě rozhoduje vyšší skóre. Pokud je skóre nerozhodné. Rozhoduje skóre získané v prvních dvou hrách. Pokud je i to schodné, rozhoduje skóre po první hře. Pokud je skóre schodné i v tomto případě. Rozhoduje nemilosrdný los. Tato situace ale může nastat pouze v případě, že hráči ani v jedné hře nebyli schopni jednoho ze svých soupeřů porazit a stále končili v remíze, tedy každý získával ve hře jeden bod.
(příklad: hrají čtyři hráči: A, B, C a D. Pro postup je potřeba dosáhnout 8 bodů. Po první hře je skóre 4 - 2 - 1 -0, po druhé hře je skóre 4 - 4 - 5 - 1, po třetí hře: 5 - 6 - 5 - 5. Po čtvrté hře: 9 - 8 - 6 - 5) Postupuje tedy hráč A z prvního místa a hráč B z druhého. Pokud by nastala situace, že by hráč A a B měli oba 8 bodů. Rozhodovalo by skóre po prvních dvou hrách. To je nerozhodné a proto rozhoduje skóre z první hry, které v tomto příkladu mluví ve prospěch hráče A.)

Ve hře je také možno posílat jiným hráčům své body. Ale pouze v rámci skupiny. Pokud hráč nějaké body má. Přesun bodů musí být nahlášen a potvrzen druhou stranou před zahájením další hry. Hráč tedy může jinému nabídnout jeden nebo více bodů, výměnou za jeho spojenectví ve hře. (příklad: Hrají spolu tři hráči, A B a C. Potřebné skóre je 6 bodů. V první hře hráč B a C uzavřeli dohodu a po poražení hráče A zůstali v míru až do koce druhého měsíce. Skóre je tedy 0 - 2 - 2. V druhém kole se snaží hráč A uzavřít dohodu s hráčem B. Ten nemá důvod svou alianci porušit a poráží hráče A. Jeho slabosti využívá hráč C a stává se absolutním vítězem hry. Skóre je tedy 0 - 3 - 5. Hráče C od postupu dělí už jen získání jediného bodu. Proto hrozí, že se hráč A a B spojí proti němu a pokusí se ho zničit jako prvního. To si ale hráč C může pojistit tím, že tajně nabídne hráči B 2 body za to, že napadne hráče A a pokusí se ho zničit. To samé nabídne hráči A. oba nabídku přijmou a vrhnou se na sebe. Hráč B je poražen a hráč A je doražen hráčem C. Skóre je tedy 1 - 2 - 8. Hráč C pošle body jen jednomu z nich, nebo oběma po jednom bodu, nebo jim nepošle nic a zkazí si tak pověst čestného hráče. Hráč A a B pokračují v boji proti sobě v duelu o druhé postupové místo.)

Turnaj by byl dělán jako klasický pavouk s tím, že by jej tvořili různě početné skupiny.
Naverbovalo by se 36 hráčů. V Osmifinále by se hráči střetli v klasických duelech 1vs1. Hrálo by se na 4 body, tedy na dvě vítězství. Toto první kolo by vyfiltrovalo hráče, kteří se do turnaje přidali, ale nejsou k zastižení. Neaktivní hráči by byli kontumování.
Postoupilo by 18 hráčů, kteří by se rozlosovali do šesti skupin po třech. Čtvrtfinále by se hrálo na 6 bodů. A byly by dvě postupová místa z každé skupiny.
V Semifinále by bylo 12 nejlepších hráčů rozlosováno do tří skupin po 4 hráčích a postupová pozice do finále by byla ta první a dva nejlepší z druhého místa. (Rozhodovalo by skóre z prvních tří her skupiny). Potřebné skóre by bylo 8 bodů.
Finále by bylo klání pro 5 největších borců turnaje. Vítěz je ten, kdo jako první dosáhne 10 bodů.
Uživatelský avatar
Montezuma3
 
Příspěvky: 201
Registrován: pon dub 14, 2008 8:39 pm

Re: Heroes VI liga - oltář přání

Příspěvekod Elreth » pon črc 18, 2011 6:13 pm

Skláním se před tvým uměním psát na klávesnici-víceméně(vlastně skoro vůbec) jsem nenašel žádný překlep..., každopádně jsi to napsal s rozvahou a promyšlením-líbí se mi to :D , velmi hezky jsi vyjádřil, že taktika má mnoho tváří :D ...("vrážení kudly do zad")... .
Uživatelský avatar
Elreth
 
Příspěvky: 167
Registrován: sob lis 13, 2010 1:56 pm

Re: Heroes VI liga - oltář přání

Příspěvekod Robertosom » úte črc 19, 2011 7:20 am

Premyslené to máš podrobne, ale predstava dvoch mesiacov bezpečného trčania v hrade len s drobnými šarvátkami o suroviny.....
Robertosom
 
Příspěvky: 36
Registrován: pát čer 03, 2011 8:58 pm

Re: Heroes VI liga - oltář přání

Příspěvekod Lord Michal » úte črc 19, 2011 10:49 pm

Montezuma3 píše:Napadlo mne, kromě klasického turnaje (1vs1), udělat ještě jeden speciální multiplayerový turnaj.
Jmenoval by se Survivor s šlo by o hru ve více než jen ve dvou hráčích. Pravidla která jsem vymyslel budou snad v praxi dobře funkční.
Aby se hra ve více hráčích urychlila, hrála by se s automaticky vyhodnocenými bitvami, a ručně by se hráli pouze bitvy mezi samotnými hrdiny a při obléhání pevností nebo měst. Jedna hra by byla omezena na dva měsíce hrací doby.
Hrálo by se bez městských portálů.


Tady je vidět, komu na tom zálaží a dal si práci něco vymyslet. Toho si cením :wink:
Pro volbu hry ve více než dvou hráčích bude nutné, aby hra měla možnost společných tahů, což snad dopadne, ale jeden nikdy neví. Možnost pouze automatických bitek s neutrály rozhodně ale není vhodná pro turnaj, jestli by bylo potřeba přidat něco pro urychlení hry, byl by to jedině limit na kolo, popřípadě do bitev. A jako vždy největším problémem by asi bylo aby se všichni hráči, co mají hrát dokázali sejít.

Bál bych se trochu o silnější hráče, že by se proti nim pokaždé spojili všici ostatní, nebo kdyby někdo chytil skupinu kde jsou dva kámoši a on, tak taky nic moc :D

Ale super nápad, rozhodně stojí za ,,předhození" lize na zvážení. Zní to suprově, trochu upravit pravidla podle možností hráčů v lize a systému bodování. Uvidíme :)

Každopádně GJ

LM
Uživatelský avatar
Lord Michal
 
Příspěvky: 86
Registrován: úte dub 13, 2010 2:56 pm

Re: Heroes VI liga - oltář přání

Příspěvekod Lord Michal » úte črc 19, 2011 11:13 pm

Unlimited Power píše:tak rozhodně bych nedával záporné bodování... to mi přišlo hodně demotivující, a pokud to jen trochu vzhledem k počtu hráčů a délkám her (ale předpokládám že budou kratší než v H5) půjde tak bych udělal skupiny po 4 odkud se teprv bude postupovat do pavouka... aspoň tam nebude ten faktor že si zahraješ jednu hru a když vypadneš tak čekás další měsíc na nový turnaj... určitě by to chtělo i nějáký systém mimoturnajových zápasů tak jak jsme se snažili udělat v Dobro vs Zlo... aby hry mimo turnaj měly o něco větší váhu a mělo smysl je hrá z hlediska bodování... samozřejmě to chce najít kompromis mezi bodováním a určitým omezením počtu zápasů... prostě celkově bych to směřoval více stylem jakým jsme se snažili udělat dobro vs zlo (teda aspoň co se bodování týče)....


zdar!!
jj souhlas, ty záporný body nic moc. Zvlášť když se bodování duelu tak lišilo. Jinak zatim jsem v H6 nezpozoroval duely vůbec. Ohledně skupin - vše bude záležet na počtu hráčů.

Tak bodování jde udělat dvěma způsoby.
:arrow: Hodnotit jen ,,volné hry", za výhru v turnaji dávat medaile nebo něco takového, či speciální body (třeba do síně slávy - dalo by se asi dohledovat kdo a jak skončil v turnajích dřív a zpětně to dopočítat). Nebo i body normální (nebo něco + normální body), v rozumném poměru k bodování volných her. Ale šanci na výhru by měli i ti méně úspěšní, ale hodně aktivní. Takto to funguje jak v Polsku (http://h5.ligaheroes.pl/ladder/list), tak v TOH (http://www.toheroes.com). A docela bych se k této možnosti přikláněl více. Samozřejmě by ale nebylo konstantní množství bodů za výhru/prohru ve volné hře. Čím větší rozdíl mezi hráči.. něco jako ELO.
:arrow: Hlavní příjem bodů by znamenali turnaje a volné hry by byli ohodnoceny jen symbolicky. Takže jako tomu doposud bylo H5 lize.


Taky sem dostal nápad už dřív od Hellfira myslim (nebo Montyho), udělat turnaj na vlezný (nějaký symbolický). Aby se nehlásili hráči co to jenom chtějí zablokovat. Přitom by se dalo i něco vyhrát samozřejmě, a ne jenom winner. Ale co bych možná viděl jako problém - kam posílat peníze :o :D

LM
Uživatelský avatar
Lord Michal
 
Příspěvky: 86
Registrován: úte dub 13, 2010 2:56 pm

Re: Heroes VI liga - oltář přání

Příspěvekod Robertosom » stř črc 20, 2011 7:52 am

Ale co bych možná viděl jako problém - kam posílat peníze


ja sa ich ujmem,
číslo účtu: 6000374915/3500
Robertosom
 
Příspěvky: 36
Registrován: pát čer 03, 2011 8:58 pm

Re: Heroes VI liga - oltář přání

Příspěvekod HellFirr » stř črc 20, 2011 12:11 pm

Tak já přidám taky jeden nápad:Udělat skupiny pro 32 hráčů(samozřejme víc hráčů tím lépe a více skupin) 4 hráči v osmi skupinách,každý by hrál s každým,ale jen jeden zápas,bodování by bylo 2 body za výhru a jeden za prohru,postupovaly by první dva a ty by se dostaly do A pavouka,a při stejném počtu bodů by rozhodoval rozhodující zápas a ti kteří by nepostupovaly do A pavouka ,tak by se pro něj udělal B pavouk,a bodování by bylo poloviční 1 bod za výhru a půl bodu za prohru.
Uživatelský avatar
HellFirr
 
Příspěvky: 137
Registrován: pon kvě 03, 2010 8:39 pm

Re: Heroes VI liga - oltář přání

Příspěvekod Jeník pařan » stř črc 20, 2011 9:14 pm

Lord Michal píše:Pro volbu hry ve více než dvou hráčích bude nutné, aby hra měla možnost společných tahů, což snad dopadne, ale jeden nikdy neví. Možnost pouze automatických bitek s neutrály rozhodně ale není vhodná pro turnaj, jestli by bylo potřeba přidat něco pro urychlení hry, byl by to jedině limit na kolo, popřípadě do bitev. A jako vždy největším problémem by asi bylo aby se všichni hráči, co mají hrát dokázali sejít.


Já si myslím, že společný tahy tady asi rozhodující nebudou, protože to vypadá na celkem rychlý postup ve hře, takže se bude rychle vypínat. Na druhou stranu každý den dobrý :) Co se týká automatických bitev, tak u nich by mohl být problém. Zaleží jak se jim jí podaří vyladit, ale v betě se mi stalo, že mi zaútočil na 17 gryfů a sundal jsem mu asi 1/4 armády včetně draka. Což mi přišlo poněkud moc, protože když jsem dal ruční souboj, sundal mi jich 5, než jsem se dostal na tah.

Montezuma3 píše:Napadlo mne, kromě klasického turnaje (1vs1), udělat ještě jeden speciální multiplayerový turnaj.
Jmenoval by se Survivor s šlo by o hru ve více než jen ve dvou hráčích. Pravidla která jsem vymyslel budou snad v praxi dobře funkční.


Souhlasím, že nápad je to dobrý hlavně v diplomacii. Ovšem posílání bodů by mohlo být administrativně náročné.
Jeník pařan
 
Příspěvky: 12
Registrován: pon kvě 31, 2010 10:57 am

Re: Heroes VI liga - oltář přání

Příspěvekod Jeník pařan » stř črc 20, 2011 9:26 pm

Lord Michal píše:
Taky sem dostal nápad už dřív od Hellfira myslim (nebo Montyho), udělat turnaj na vlezný (nějaký symbolický). Aby se nehlásili hráči co to jenom chtějí zablokovat. Přitom by se dalo i něco vyhrát samozřejmě, a ne jenom winner. Ale co bych možná viděl jako problém - kam posílat peníze :o :D



Tenhle nápad bych asi pozměnil, že do turnaje by se mohli přihlásit hráči za body za aktivitu (zisk za hry v turnaji a vlastní bitvy a ztráta za kontumaci). Nějaký aktivity turnaj. Hlavně by v něm nebylo moc hráčů, kteří se přihlásí a nehrají. :D

Co by byly výhry? Peníze nebo hodnotné dary?
Hlavně a co vidím jako největší mínus tohohle typu turnaje za peníze je, že by to hrálo asi jen pár top hráčů.
Jeník pařan
 
Příspěvky: 12
Registrován: pon kvě 31, 2010 10:57 am

Re: Heroes VI liga - oltář přání

Příspěvekod Jeník pařan » stř črc 20, 2011 9:32 pm

HellFirr píše:Tak já přidám taky jeden nápad:Udělat skupiny pro 32 hráčů(samozřejme víc hráčů tím lépe a více skupin) 4 hráči v osmi skupinách,každý by hrál s každým,ale jen jeden zápas,bodování by bylo 2 body za výhru a jeden za prohru,postupovaly by první dva a ty by se dostaly do A pavouka,a při stejném počtu bodů by rozhodoval rozhodující zápas a ti kteří by nepostupovaly do A pavouka ,tak by se pro něj udělal B pavouk,a bodování by bylo poloviční 1 bod za výhru a půl bodu za prohru.


Není trošku nefér, že by hráč na 17 místě měl více bodů než hráč na 9-16 místě? Pokud by tedy nedostali bonusové body za postup do A pavouka. Navíc je zajímavá myšlenka mít pořadí 1,2, 3-4, 5-8, 9-16, 17, 18, 19-20, 21-24, 25-32.
Jeník pařan
 
Příspěvky: 12
Registrován: pon kvě 31, 2010 10:57 am

Re: Heroes VI liga - oltář přání

Příspěvekod Lord Michal » čtv črc 21, 2011 10:30 pm

Jeník pařan píše:
Lord Michal píše:
Taky sem dostal nápad už dřív od Hellfira myslim (nebo Montyho), udělat turnaj na vlezný (nějaký symbolický). Aby se nehlásili hráči co to jenom chtějí zablokovat. Přitom by se dalo i něco vyhrát samozřejmě, a ne jenom winner. Ale co bych možná viděl jako problém - kam posílat peníze :o :D



Tenhle nápad bych asi pozměnil, že do turnaje by se mohli přihlásit hráči za body za aktivitu (zisk za hry v turnaji a vlastní bitvy a ztráta za kontumaci). Nějaký aktivity turnaj. Hlavně by v něm nebylo moc hráčů, kteří se přihlásí a nehrají. :D

Co by byly výhry? Peníze nebo hodnotné dary?
Hlavně a co vidím jako největší mínus tohohle typu turnaje za peníze je, že by to hrálo asi jen pár top hráčů.


Jj to taky není španý nápad, udělat turnaj kam by se mohlo přihlášit jen určité množství lidí s určitým množstvím aktivity bodů. Zase bude záležet na množství hráčů a na jejich aktivitě.

Jinak pokud by to bylo vlezný, tak by se peníze rozdělily podle zásluh v turnaji. Jj ale určitě zrovna ze začátku bude liga hodně vyrovnaná a snad i po tom, to bude taky záležet na tom co si pro nás hra připravý... :)
Uživatelský avatar
Lord Michal
 
Příspěvky: 86
Registrován: úte dub 13, 2010 2:56 pm

Re: Heroes VI liga - oltář přání

Příspěvekod Lord Michal » čtv črc 21, 2011 10:36 pm

Jeník pařan píše:
HellFirr píše:Tak já přidám taky jeden nápad:Udělat skupiny pro 32 hráčů(samozřejme víc hráčů tím lépe a více skupin) 4 hráči v osmi skupinách,každý by hrál s každým,ale jen jeden zápas,bodování by bylo 2 body za výhru a jeden za prohru,postupovaly by první dva a ty by se dostaly do A pavouka,a při stejném počtu bodů by rozhodoval rozhodující zápas a ti kteří by nepostupovaly do A pavouka ,tak by se pro něj udělal B pavouk,a bodování by bylo poloviční 1 bod za výhru a půl bodu za prohru.


Není trošku nefér, že by hráč na 17 místě měl více bodů než hráč na 9-16 místě? Pokud by tedy nedostali bonusové body za postup do A pavouka. Navíc je zajímavá myšlenka mít pořadí 1,2, 3-4, 5-8, 9-16, 17, 18, 19-20, 21-24, 25-32.


Tak systém by to chtělo doladit, ale myšlenku jsme pobrali, zajímavý nápad :wink: Díky

LM
Uživatelský avatar
Lord Michal
 
Příspěvky: 86
Registrován: úte dub 13, 2010 2:56 pm

Re: Heroes VI liga - oltář přání

Příspěvekod Jeník pařan » sob črc 23, 2011 1:48 pm

Lord Michal píše:
Jeník pařan píše:
HellFirr píše:Tak já přidám taky jeden nápad:Udělat skupiny pro 32 hráčů(samozřejme víc hráčů tím lépe a více skupin) 4 hráči v osmi skupinách,každý by hrál s každým,ale jen jeden zápas,bodování by bylo 2 body za výhru a jeden za prohru,postupovaly by první dva a ty by se dostaly do A pavouka,a při stejném počtu bodů by rozhodoval rozhodující zápas a ti kteří by nepostupovaly do A pavouka ,tak by se pro něj udělal B pavouk,a bodování by bylo poloviční 1 bod za výhru a půl bodu za prohru.


Není trošku nefér, že by hráč na 17 místě měl více bodů než hráč na 9-16 místě? Pokud by tedy nedostali bonusové body za postup do A pavouka. Navíc je zajímavá myšlenka mít pořadí 1,2, 3-4, 5-8, 9-16, 17, 18, 19-20, 21-24, 25-32.


Tak systém by to chtělo doladit, ale myšlenku jsme pobrali, zajímavý nápad :wink: Díky

LM


No jo to jsem zapomněl napsat, že je to dobrý nápad. Jen potřebuje doladit :)
Jeník pařan
 
Příspěvky: 12
Registrován: pon kvě 31, 2010 10:57 am

Další

Zpět na Obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků