Heroes fórum

Fórum ke všem dílům Heroes of Might and Magic

Přejít na obsah

H6 technická podpora

Obecně k šestému pokračování Might and Magic: Heroes VI

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod Verxes » sob zář 26, 2015 6:43 pm

Ahoj,
hrajete někdo Heroes VI na GK GeForce GTX 960? Mám docela problém s kolísáním FPS, hlavně při pohybu hlavního hrdiny po mapě, kdy to klesá až k 10 FPS, občas dokonce 5.. a vůbec nezáleží na tom, jaké nastavení zvolím, i na nejvyšší detaily, i na nízké se to chová stejně - souboje a animace jdou třeba plynule, ale pohyb hrdiny laguje a FPS padá k zemi.

Hru mám origoš koupenou a staženou přes STEAM (dneska ráno), všechny patche si to nastahovalo samo. Moje sestava je následující (dle informací o nárocích této hry bych neměl mít problém to hrát na full detaily ve FullHD rozlíšení):

CPU: AMD Phenom II X4 965 (4x3.4ghz)
GK: GIGABYTE GV-N960OC-4GD, 4GB (nejnovější ovladače)
RAM: 8.0GB DDR2 800Mhz
OS: Windows 10 PRO

Poradí někdo kde je problém? Na nettu jsem Googlil a akorát jsem našel, že s tím lidé problémy mají, ale řešení nebylo nikde uvedené.

Předem díky za ochotu
Verxes
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob zář 26, 2015 4:10 pm

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod Mikes » pon zář 28, 2015 5:59 am

antalyan píše:1. To je normální, je to součást tutotiálu, v určitém momentu první mise se odemkne
2. + 3. Máš nejnovější stažené patche?

Vím, že se hra odemyká postupně, ale hrdina tam při první instalaci byl a dalo se na něj normálně poklepat a ukázala se obrazovka hrdiny. Asi jsem přišel na to, v čem je problém, ale stále nevím, jak ho řešit. Když kliknu na odemknout obsah, jsou odemčené pouze Piráti a Tanec a samotná hra a Odstíny jsou zamčené a odemknout nejdou, protože už jsou aktivované (i když na mém účtu). Viz obrázek http://ulozto.cz/xaECW3Ub/odemceno-png Navíc u single-playerových map mám k dispozici jenom Sandra a Crack Hacka jako startovního hrdinu. Nicméně už jsem psal i na oficiální ubisoft support, ale zatím bez odpovědi.
Mikes
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv zář 24, 2015 10:42 pm

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod antalyan » pon zář 28, 2015 6:32 pm

Mikes píše:
antalyan píše:1. To je normální, je to součást tutotiálu, v určitém momentu první mise se odemkne
2. + 3. Máš nejnovější stažené patche?

Vím, že se hra odemyká postupně, ale hrdina tam při první instalaci byl a dalo se na něj normálně poklepat a ukázala se obrazovka hrdiny. Asi jsem přišel na to, v čem je problém, ale stále nevím, jak ho řešit. Když kliknu na odemknout obsah, jsou odemčené pouze Piráti a Tanec a samotná hra a Odstíny jsou zamčené a odemknout nejdou, protože už jsou aktivované (i když na mém účtu). Viz obrázek http://ulozto.cz/xaECW3Ub/odemceno-png Navíc u single-playerových map mám k dispozici jenom Sandra a Crack Hacka jako startovního hrdinu. Nicméně už jsem psal i na oficiální ubisoft support, ale zatím bez odpovědi.


To je divné. No, snad ti oficiální podpora odpoví, mně nakonec pomohli, i když až po několika měsících.

Hodně trpělivosti :D
Uživatelský avatar
antalyan
 
Příspěvky: 404
Registrován: ned dub 13, 2014 10:15 am

Černající obrazovka

Příspěvekod softbalistka » pon pro 28, 2015 4:37 pm

Zdravím všechny fandy i podporu
Nevím jestli mám stejný problém jako tady už byl uveden. Tak se omlouvám pokud ano, ale raději to sem napíšu. Mám zakoupenou hru přes internet. Zaplatila jsem peníze, dostala jsem aktivační klíč,hru jsem si stáhla a spouštím jí přes Uplay. A teď k problému - hra mi funguje super. Jediný problém který jsem zaznamenala je ten, že mi občas zčerná obrazovka. Nikdy mi nezčernala při vstupu do města, nikdy nezčernala při otevření hrdiny apod. Jediná situace kdy se mi to stane je při přechodu do bitvy. Slyším zvuky ze hry, na obrazovce vidím kurzor hry (ta ruka se vztyčeným prstem). Jediné co nefunguje je obraz. Takže musím skočit zpět na plochu a hru natvrdo ukončit. Proběhne synchronizace uložených pozic s cloudem a můžu hrát dál. Když najedu do hry na poslední autosave a vjedu na stejnou jednotku bitvy, tak v drtivé většině případů mi to pak jede už v pořádku. Někdy jedu několik hodin bez jakéhokoli problému. Jen dnes to začalo zlobit nějak více. Začala jsem hrát kampaň za elfy (shades of darkness) a tenhle problém se mi během půl hodiny hraní stal asi 8x. U některých bitev dokonce opakovaně několikrát za sebou. Nevím co s tím. Ani nevím jakou verzi hry mám tím, že to je přes Uplay. Poradíte mi prosím někdo?
Pro jistotu napíšu i svou grafickou kartu - NVIDIA GeForce GT220
softbalistka
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon dub 06, 2015 7:57 pm

Re: Černající obrazovka

Příspěvekod antalyan » úte pro 29, 2015 6:54 pm

softbalistka píše:Zdravím všechny fandy i podporu
Nevím jestli mám stejný problém jako tady už byl uveden. Tak se omlouvám pokud ano, ale raději to sem napíšu. Mám zakoupenou hru přes internet. Zaplatila jsem peníze, dostala jsem aktivační klíč,hru jsem si stáhla a spouštím jí přes Uplay. A teď k problému - hra mi funguje super. Jediný problém který jsem zaznamenala je ten, že mi občas zčerná obrazovka. Nikdy mi nezčernala při vstupu do města, nikdy nezčernala při otevření hrdiny apod. Jediná situace kdy se mi to stane je při přechodu do bitvy. Slyším zvuky ze hry, na obrazovce vidím kurzor hry (ta ruka se vztyčeným prstem). Jediné co nefunguje je obraz. Takže musím skočit zpět na plochu a hru natvrdo ukončit. Proběhne synchronizace uložených pozic s cloudem a můžu hrát dál. Když najedu do hry na poslední autosave a vjedu na stejnou jednotku bitvy, tak v drtivé většině případů mi to pak jede už v pořádku. Někdy jedu několik hodin bez jakéhokoli problému. Jen dnes to začalo zlobit nějak více. Začala jsem hrát kampaň za elfy (shades of darkness) a tenhle problém se mi během půl hodiny hraní stal asi 8x. U některých bitev dokonce opakovaně několikrát za sebou. Nevím co s tím. Ani nevím jakou verzi hry mám tím, že to je přes Uplay. Poradíte mi prosím někdo?
Pro jistotu napíšu i svou grafickou kartu - NVIDIA GeForce GT220

1. Verzi hry zjistíš s samotné hře na hlavní obrazovce vpravo dole - zkontroluj si, že máš nejnovější verzi (2.1.1)
2. Ověř si, jestli máš nainstalovanou aktuální verzi grafického ovladače
3. Můžeš zkusit v nastavení grafiky Nvidia zkontrolovat, zda hra opravdu běží na této grafice

Snad ti něco z toho pomůže :)
Uživatelský avatar
antalyan
 
Příspěvky: 404
Registrován: ned dub 13, 2014 10:15 am

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod d2s2 » úte úno 09, 2016 4:17 pm

Ahojky, nevim uplne jestli ten dotaz sem patri, ale hraju H6 predevsim s pritelen na jednom pc, ale neni tam moc map tak jsem si nejake stahla, ale nektere se mi zoobrazi v nabydce nektere ne.
Vrcholem vtipnosti bylo kdyz jsem zacala vytvaret vlastni mapu a prvni verze kterou jsem ulozila je v nabydce, pozdeji kdyz jsem pridala hrdiny a hrady tak uz se mi v seznamu taky neobjevuje.
Predem dekuji za jakoukoli radu :-)
d2s2
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte úno 09, 2016 3:59 pm

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod wakawaka » ned dub 24, 2016 1:10 pm

Ahoj prosím o radu při stejném problému .....zčernání obrazovky např. při teleportaci nebo u bitvy....
Mám patch 2.1.1 a aktualizovaný ovladač grafiky Intel(R) HD Graphics 9.17.10.4229 ....26.5.2015 :(
wakawaka
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned dub 24, 2016 12:54 pm

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod Morbid » čtv kvě 12, 2016 8:55 am

Ahojte,neplánuje bugysoft uvolnenie HVI z DRM online aby si to fanúšikovia mohli sami odbugovať a doladiť?Keď sa tej hre uráčilo ako-tak dobre fungovať bola moc zaujmavá,ale som sa na nu vys...ehm,pretože asi polovicu času,čo som s ńou trávil,hra padala a bugysoftovala.
PS Dodnes som bugysoftu nezabudol,ako podojili z hráčov, čo sa dalo, nechalu hru nedoladenú a zabugysoftenú a vysrrr...ehm..i sa na podporu. :evil: :evil: :evil:
Uživatelský avatar
Morbid
 
Příspěvky: 128
Registrován: stř kvě 19, 2010 2:14 pm

Připojení ke Conflux selhalo...

Příspěvekod Jaareedoo » čtv čer 16, 2016 12:25 pm

Ahoj všem,
předem se omlouvám, jestli je tu můj dotaz někde zodpovězený. Nicméně vyzkoušel jsem všechno a prostě to nerozběhnu...
Včera jsem koupil Heroes VI - zlatou edici - nainstaloval jsem, doinstaloval patche do 1.8., dneska už i po shlédnutí fóra nejprve 2.1 a pak 2.1.1. Ve firewallu jsem povolil jak gu.exe, tak Might and Magic Heroes VI.exe, tak i game.exe
Beztak prostě po spuštění vypíše hlášku připojení selhalo, zkontrolujte vaše připojení. Na net jsem normálně připojenej. Dále když jsem spustil kampaň, tak při první misi se seklo, jakmile jsem otevřel nějaké město a kliknul třeba na stavění budovy. Zvuk běží dál, ale obraz se nemění. Teď navíc po stažení patchů 2.1 a 2.1.1 nejsem schopen spustit ani kampaň ani vlastní hru... u kampaně tam místo názvu epizody je pouze "název epizody" a krátký popis epizody. Načíst hru, pokračovat a restartovat mapu mám šedé, nedá se kliknout. Ve vlastní hře se zobrazí mapy a nastavení, nicméně vpravo dole odemknout obsah také zůstává šedé a nefunkční...
Začínám z toho bejt trošku zoufalej, od včera, kdy jsem koupil, jsem již 4x reinstaloval. Dokonce jsem vrátil instalaci Win10 zpět na Win7.
Máte někdo nějakou radu?
Předem díky...
Jaareedoo
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv čer 16, 2016 12:05 pm

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod antalyan » čtv čer 16, 2016 4:11 pm

Ahoj,
v prvé řadě záleží, co máš za počítač/notebook, jestli splňuje minimální požadavky atd.
Ale obecně zjisti, jestli máš nainstalované nejnovější grafické ovladače pro tvou grafickou kartu.
Co se týče připojení, máš smůlu, od včerejška je nějaký globální výpadek CONFLUXU, předpokládám, že se nejpozději do pár dnů vyřeší.
Uživatelský avatar
antalyan
 
Příspěvky: 404
Registrován: ned dub 13, 2014 10:15 am

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod Jaareedoo » čtv čer 16, 2016 9:02 pm

Díky za zprávu.
S konfigurací by problém neměl bejt - Intel Core i5 3210M 2,5 GHz, 8 GB RAM, HDD 750 GB (7200 ot.), Grafika GeForce 610M 2GB a momentálně Win7 HP (Win10 by tomu taky snad vadit neměl, nebo?). Ovladače grafiky jsou v poho, aktualizace systému taktéž...
Zkusil jsem kontaktovat i podporu Ubisoftu, tak uvidíme.
Jestli to od včera stávkuje, tak by to odpovídalo.
Jaareedoo
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv čer 16, 2016 12:05 pm

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod antalyan » pát čer 17, 2016 5:36 pm

Teď už by měl Conflux v pořádku pracovat, tak to můžeš vyzkoušet.

Win10 by pravděpodobně vadit neměl, předpokládám, že spousta lidí hraje na něm, ale pokud vím, tak není oficiálně podporován.

Kontaktovat podporu Ubisoftu je v tomhle případě asi nejlepší nápad, ale předem upozorňuji, že jejich podpora je hrozná - jejich čekací lhůty jsou v průměru několik týdnů, pokud vůbec odpoví (ale nechci tě odradit, třeba budeš mít štěstí :)) Pokud od nich nějaký čas neobdržíš odpověď, je nejlepší napsat soukromou zprávu na oficiální stránce Ubisoft fóra moderátorce Ubi-MoshiMoshi, která "popožene" support team, aby ti odepsal.

Na oficiálních fórech můžeš najít případně i další nápady co udělat: http://forums.ubi.com/showthread.php/660555-Heroes-VI-Launcher-amp-Multiplayer-Connection-Issues
Uživatelský avatar
antalyan
 
Příspěvky: 404
Registrován: ned dub 13, 2014 10:15 am

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod Jaareedoo » úte čer 28, 2016 6:56 am

Tak Ubisoft podpora se ozvala po šesti dnech. Problém ale vyřešila tvoje rada, takže díky. Teď už šestka frčí.
Jaareedoo
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv čer 16, 2016 12:05 pm

Neviditelná myš

Příspěvekod Swifft » stř zář 07, 2016 3:45 pm

Ahoj, viděl sem, že se to tu řešilo, ale nenašel jsem řešení. Vůbec se mi nezobrazuje mys. Když na něco najedu, rozsvítí se to, ale mys nic. Všude jinde jede. Verze 2.1.1 na ntb Lenovo. Diky
Swifft
 
Příspěvky: 9
Registrován: ned dub 05, 2015 11:18 am

Re: H6 technická podpora

Příspěvekod Annatar » ned kvě 28, 2017 7:19 pm

Ahoj,
po dlouhé době jsem si chtěl zahrát "Herous VI", spustím přes Uplay a když se mi načte hra, tak se mi neukaže hra, ale ukazuje se mi pozadi kompu, ale hra normalne běží. Nevíte čím by to mohlo být? Mám W10. Dik :)
Annatar
 
Příspěvky: 31
Registrován: stř říj 24, 2012 5:03 pm

PředchozíDalší

Zpět na Obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron