Might and magic: Heroes VI – MiseProlog 1 – Zhouba Gryfů – Hříchy otce jsou břemenem syna
Prolog 2 – Císařova vůle – Když gryfové loví, mají vlci hlad.
Azyl 1 – Cosi shnilého – Dračích bohů je mnoho… Ale jen jeden se bojí Světla.
Azyl 2 – Krásné je ošklivé a ošklivé je krásné – Když není spravedlnosti pro mrtvé, není spánku pro živé.
Azyl 3 – Nepokoušejte zoufalého muže – V časech války má důvěryhodný nepřítel vyšší cenu než vyhořelý přítel.
Azyl 4 – Bitva prohraná a zase vyhraná – Vojáci se řídí kapitánovými rozkazy. Vévoda ví, co je třeba udělat.
Nekropole 1 – V důsledku nepřízně – Když si dá spravedlnost den přestávku, má smrt dvakrát tolik práce.
Nekropole 2 – Směrem dovnitř – Když se odpovědi nenechají polapit, spánek přinese otázky, které jsme si nikdy nepoložili.
Nekropole 3 – Přeblažený úsvit – Když vás nepřátelé obklopují, porazte je jednoho po druhém.
Nekropole 4 – Pavoučí úskok – Dračí krev je zapomenutou silou. Důkaz koluje ve tvých žilách.
Svatyně 1 – Divoké nesnáze – Utrhejte gryfovi křídla a naučí se létat pomocí drápů.
Svatyně 2 – Točité schodiště – Trpělivost je předností Nagů… A priviligiem jejich mrtvých.
Svatyně 3 – Krví zabarvený příboj – Draka nemůžete probudit… dokud drak neprobudí vás.
Svatyně 4 – Smrt v životě a život ve smrti – Domov je pro krále místem, kde královna pohřbí jeho meč.
Peklo 1 – Spalující anděl – Nikdy nevěřte démonovi. Zvláště, když to říká ona sama.
Peklo 2 – Hrozivá symetrie – Když se hradby Sheogu zachvějí, hradby Ashanu se otřásají.
Peklo 3 – V lesích noci – Chaos páchne po síře. Temnota páchne po strachu.
Peklo 4 – Svazek nebe a pekla – Draci mají zkažený smysl pro humor. Požehnán je ten, kdo jejich vtipy nechápe.
Tvrz 1 – Žádnou zemi orkským přátelům – Dobrý syn chrání čest své rodiny, dobrý bastard ctí svou krev.
Tvrz 2 – Dobrý, zlý a krvavý – Další krásný den… Další příležitost rozbít pár lebek.
Tvrz 3 – Barbarská sedma – Orkové nebojují za svobodu… Vyhledávají svobodu, protože díky ní mají více času na bojování.
Tvrz 4 – Červí démoni – Když přijdou démoni neohlášeni, pozvěte na večeři orky.
Epilog (krev) – Temnota s oslnivou září – Některé vzpomínky je lepší zapomenout, zrůdy bez tváře si je ale pamatují všechny.
Epilog (slzy) – Slzy vyplakané anděly – Nejjasnější hrdina vrhá ty nejtemnější stíny.
Piráti barbarského moře 1 – Osudy Kapitána Haka – Je lepší mít méně hromů v ústech a více blesků v rukách.
Piráti barbarského moře 2 – Král barbarského moře – Čím je člověk starší, tím mu vlny připadají větší.
Tanec smrti 1 – Zánik domu Býků – Býk, který je zvyklý na sluneční paprsky, skrývá se před svitem měsíce.
Tanec smrti 2 – Maska černé smrti – Tvář je maskou. Musíte nahlédnout za ni.
Kobka 1 – Ti druzí elfové – Padlý květ se nikdy nevrátí ke své větvi.
Kobka 2 – Volání Malassy – I nejlepší záměr potřebuje dobrého šampiona.
Kobka 3 – Putování za neznámou slzou – Nic neusychá tak rychle jako slzy.
Kobka 4 – Zkáza, která postihla Konos – Znalosti jsou zakořeněny ve všech věcech. Svět je jedna velká knihovna.
Nekropole (2) 1 – Sobecká modlitba za světlo – Zapomnětlivost je morem znalostí.
Nekropole (2) 2 – Naděje plná strachu – Dokud existuje neživot, existuje i naděje.
Nekropole (2) 3 – Příkrov minulého světa – Co se v kolébce naučíš, zůstane ti až do hrobu.
Nekropole (2) 4 – Sen, který nebyl tak docela snem – Šťastný je ten, kdo zapomene na to, co nelze napravit.
Srdce nočních můr – Draci se mají ke snům jako pavouci k nočním můrám…
Princezna VARNská – Ten, kdo vyjíždí do bitvy, nemůže mít na hlavě korunu.
Příběh o dvou strážcích – Nazývejte mě lorden XEENem, králem světa, nebude totiž trvat dlouho a stanu se jím!
Války o následnictví – Nejvíce nenávisti je v hádkách mezi bratry.
Brimstonovo zlato – Obchodník a pirát byli dlouhou dobu jednou a tou samou osobou.
Diktátoři XEENu – Věnováno všem fanouškům série Might & Magic.
Dobývání Enrothu – Když vydrží, zvítězí.
Kolo nenávisti – Nenávist je jako kolo u vozu. Když se armády dají na pochod, otáčí se.
Kráterový ostrov – Zřícený maják je nebezpečnější než útes samotný.
Lepší vládnout v pekle – Peklo je mírumilovné místo… pro ty, kdo tam nežijí.
Mlčení předků – Ten, kdo poslouchá hlas předků, je silný jako strom. Ten, kdo je vůči nim hluchý, je jako větev ve větru.
Nelítostná úžina – Dej mi palcát a rozbiju pár kostí. Dej mi naloženou karavanu a rozbiju království.
Odvážný nový svět – Při budování lepšího světa… používejte lepší kameny.
Ostrovy zúčtování – Mám pravdu, protože jsem vyhrál.
Pevnost cti – Dokud není had mrtev, klacek nepouštějte.
Pirátské moře – Ten, kdo plení s malou lodí, je pirát. Ten, kdo k tomu používá flotilu, je dobyvatel.
Pobřeží intrik – Mluvit o býcích není totéž, jako být v aréně.
Příliš vzdálený most – Pokud budete sedět na břehu řeky dostatečně dlouho, uvidíte, jak proud unáší tělo vašeho nepřítele.
Rozbitá aliance – Bohatý muž umírá sám. Chamtivost je žárlivý přítel.
Souostroví intrik – Věc umírá spolu s poslední osobou, která se na ni pamatuje.
Strom hojnosti – Magie a zázraků je spousta. Vzácní jsou jen hrdinové.
Výročí – Věnováno Jonu van Caneghemovi a lidem z New World Computing.
Vzestup k moci – Písně o chrabré hrdinově smrti se píší o šampionovi, který jej skolil.
Zátoka ztracených duší – Duše je Ashiným nejúžasnějším darem. Škoda jen, že nemnoho lidí ví, jak s ní zacházet.
Znesvářená vévodství – Daleko od dvora, daleko od péče.
Ztracené město – Jeden robustní dům má cenu stovky trosek.
P.S. Vždycky se mi líbilo, jak ty citáty odrážejí tu konkrétní misi, ale zároveň platí i v životě