Heroes fórum

Fórum ke všem dílům Heroes of Might and Magic

Přejít na obsah

Problém s připojením ke CONFLUXU

Obecně k šestému pokračování Might and Magic: Heroes VI

Problém s připojením ke CONFLUXU

Příspěvekod antalyan » ned dub 13, 2014 10:22 am

Zdravím,
prosím, poraďte mi, mám legálně koupené HOMAM VI a nejde se mi připojit ke CONLUXU, hra mi vždycky po spuštění ukáže nápis připojování ke CONFLUXU, ale to je vše a nikdy se nepřipojí. Můžu to tak nechat třeba hodinu, ale nic to nezmění. Jinak Uplay se vždycky před hrou připojí bez problémů. Zkoušel jsem i napsat na českou podporu, ale ani tam mi nepomohli. Zkrátka nevím co mám dělat, rád bych si zahrál online a aktivoval některé bonusové kódy, co mám, a datadisk Shades of Darkness.
Díky moc za jakoukoliv pomoc, vážně už nevím co s tím.
Uživatelský avatar
antalyan
 
Příspěvky: 404
Registrován: ned dub 13, 2014 10:15 am

Re: Problém s připojením ke CONFLUXU

Příspěvekod Dave_Jame » čtv črc 03, 2014 9:03 am

Zdravím Tento problém bývá často spojný s patchváním hry. Ke confluxu se připojí vždy jen aktuální patch (poslední patch hry je 2.1.1)
problém je, že Patch 2.1 je moc velký pro Uplay a tak není automaticky aplikován a je potřeba jej manuálně táhnout. Odkaz na stažení nalezneš zde na Heroes-centru
Podpořili byste projekt za zlepšení Češtiny v Heroes VI?

Stačí když zde napíšete chyby se kterými jste se setkali. http://forum.heroes-centrum.com/viewtopic.php?f=24&t=5150
Uživatelský avatar
Dave_Jame
Redaktor
 
Příspěvky: 1299
Registrován: ned lis 05, 2006 11:28 am


Re: Problém s připojením ke CONFLUXU

Příspěvekod Xantipa » stř úno 18, 2015 9:23 am

Ahoj,
po nějaké době jsem se vrátila ke hraní H6. Ovšem mám teda téměř neřešitelný problém. Aspoň já tedy po několika dnech "kutění a zkoušení" na nic nepřišla.
Mám komplet celou hru včetně všech datadisků, účet mám aktivní, když hraju odměny se mě načítají, když si něco koupím na "oltáři přání" vše mám a z účtu se mě to odečte. Zbraně dynastie se mě "nabíjejí" když s nimi hraju.
Ovšem nejsem schopná uložit na "cloud" jakýkoliv svůj postup ve hře.
Zapnu hru naběhne uplay, přihlásí mě, ukáže že jsem hrála třeba před 12 hodinami, ale hned vyhodí hlášku "failed to synchronize cloud saves. To samé když hru vypnu. Hra se vypne a místo běžného uložení poszic a postupu jen hláška failed to synchronize cloud savesVždycky se mi pěkně ukládala na uplay /nebo kde/ a nyní ani náhodou. Našla jsem u záložky PLAY /v té stránce uplay/ možnost nějakého nahrání uložených pozic z PC, ale i přes tuto aktualizaci mám ve hře poslední postup z 11. 12. 2013!!!
Jediná šance je když zapínám hru vybrat v nabídce - local savegame..../omluva nevím jak sem dostat screan/

Uplay - Savegame files conflict
your local savegame file is not in sync with the data on the cloud. Please choose which file to use.
LOCAL SAVEGAME
CLOUD SAVEGAME
Your local saves wili be backed up if choose cloud, and you can always restore them from the "Play" button menu on the game screen.

I přesto že jsem to zkoušla synchronizovat nic se nemění.
Nemáte někdo prosím radu nebo řešení?
Platí se za liščí kožich nikoliv za noru.
Když nejsou slyšet bubny, patrně nikdo nebubnuje.
Uživatelský avatar
Xantipa
 
Příspěvky: 40
Registrován: pon dub 02, 2012 1:37 pm
Bydliště: Věčná tulačka

Re: Problém s připojením ke CONFLUXU

Příspěvekod Dave_Jame » stř úno 18, 2015 9:27 am

přemýšlel/a jsi nad nad vypnutím synchronizace?
Pokud nehraješ na více PC tak to stejně většinou nemá smysl
Podpořili byste projekt za zlepšení Češtiny v Heroes VI?

Stačí když zde napíšete chyby se kterými jste se setkali. http://forum.heroes-centrum.com/viewtopic.php?f=24&t=5150
Uživatelský avatar
Dave_Jame
Redaktor
 
Příspěvky: 1299
Registrován: ned lis 05, 2006 11:28 am

Re: Problém s připojením ke CONFLUXU

Příspěvekod Xantipa » stř úno 18, 2015 9:32 am

Hraju jen na jediném PC. Kde bych vypnula synchron? To jako není nutné? Já se bála že časem přijdu o veškerý postup ve hře. Mám pocit, že tahle hláška dřív nebyla ne? Přece nešlo hrát jen z pozic v PC.
Ale jinak máš asi pravdu, hraju jen na jednom PC a všechno jinak funguje. Jediné co mě štve, "že to nefunguje na 100%" :)
Platí se za liščí kožich nikoliv za noru.
Když nejsou slyšet bubny, patrně nikdo nebubnuje.
Uživatelský avatar
Xantipa
 
Příspěvky: 40
Registrován: pon dub 02, 2012 1:37 pm
Bydliště: Věčná tulačka

Re: Problém s připojením ke CONFLUXU

Příspěvekod Dave_Jame » stř úno 18, 2015 9:48 am

V Uplay vpravo nahoře je ozubené kolo, v této nabídce je pak možnost nastavení a tam je to hned první z možností.


Synchronizace není potřebná, protože samotná hra se ti ukládá do PC a Cloud ti dovoluje ji potom uložit na ubi-servry kde k nim teoreticky máš pak přístup z jakéhokoliv stroje. Bohužel jsou spolehlivé asi jako čínské auto, takže tak.

Asi takto. Já mam synchro vyplé už několik let, a jediné případy kdy jsem přišel o uložené pozice, bylo když byly patche a hra nedokázala pracovat se starými savy. Což je situace kdy ti ani claud nepomůže
Podpořili byste projekt za zlepšení Češtiny v Heroes VI?

Stačí když zde napíšete chyby se kterými jste se setkali. http://forum.heroes-centrum.com/viewtopic.php?f=24&t=5150
Uživatelský avatar
Dave_Jame
Redaktor
 
Příspěvky: 1299
Registrován: ned lis 05, 2006 11:28 am

Re: Problém s připojením ke CONFLUXU

Příspěvekod Xantipa » stř úno 18, 2015 11:44 am

Děkuju. Tak to nebudu řešit. Jsem se bála abych nepřišla o postup co je vázán na profil. Aspoň jsem si upd. hru :roll:
Platí se za liščí kožich nikoliv za noru.
Když nejsou slyšet bubny, patrně nikdo nebubnuje.
Uživatelský avatar
Xantipa
 
Příspěvky: 40
Registrován: pon dub 02, 2012 1:37 pm
Bydliště: Věčná tulačka


Zpět na Obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků