Heroes fórum

Fórum ke všem dílům Heroes of Might and Magic

Přejít na obsah

pri hrani heroes 6 mi to hodi cernou obrazovku help !

Obecně k šestému pokračování Might and Magic: Heroes VI

pri hrani heroes 6 mi to hodi cernou obrazovku help !

Příspěvekod smrdiku1 » ned čer 07, 2015 4:32 pm

zdravim, nvm ci se nekdo s timto problemem setkal, ale pri hrani heroes 6, tak mi to nahodne ve hre hodi cernou obrazovku ( nekdy hrani 1hod a nic nekdy 10min a cerno), je dost tezke rict co to dela kdyz mi monitor ztmavne tak se neda nic delat a musim jedine tvrdy restart ( ovladace na grafiku jsem zkousel x ruznych verzi a nic, teplota je v poradku 70 C, ale kdyz mi zcerna monitor tak to nezjistim kolik na PC stupnu, ale v tom bych problem nevidel, zdroj tam uz vubec nepoznam chybu )
mam tento stroj http://h20564.www2.hp.com/hpsc/doc/publ ... -c01701515
grafika nvidia geforce 9600
windows 7 ultimate 64bit
procesor intel core 2 duo CPU P7450 2.13GHz
RAM 4 GB
directX 11 ale ani 9 nepomohla
ono je problem ze mi to nedela jen tahleta hra, ale i jine ( a nvm jestli to je narocnosti na grafiku )
moc tech her zase nehram, ale u techto se mi to stava casto ( hereos 6 i 5 , wow cataclysm, HS, diablo 3 ) napr. ( heroes 3 a 4 ne, wow wrath of the lich king taky ne )
( na novy stroj nemam :D a i kdyby jo, tak v tomhleto stroji nevidim problem krom vymenovani componentu, hry hram jen ty co jsem napsal jinak jeste mene narocnejsi na grafiku apod. )
kdyby nekdo vedel cim to byl bych rad dekuji ( klidne dalsi info doplnim kdo by potreboval )
smrdiku1
 
Příspěvky: 40
Registrován: pát čer 05, 2015 9:43 pm

Re: pri hrani heroes 6 mi to hodi cernou obrazovku help !

Příspěvekod wakawaka » ned dub 24, 2016 1:07 pm

Ahoj prosím o radu při stejném problému .....zčernání obrazovky např. při teleportaci nebo u bitvy....
Mám patch 2.1.1 a aktualizovaný ovladač grafiky Intel(R) HD Graphics 9.17.10.4229 ....26.5.2015 :(
wakawaka
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned dub 24, 2016 12:54 pm

Re: pri hrani heroes 6 mi to hodi cernou obrazovku help !

Příspěvekod antalyan » pát črc 22, 2016 4:35 pm

Můžete si zkusit pohrát s nastavením hry, zkusil bych změnit nastavení vertikální synchronizace & přepnout hru z celé obrazovky do okna.

Nebo kontaktujte oficiální Ubisoft podporu. Tenhle měsíc jsem na ně zatím nečetl moc stížností, takže vám možná i odpoví, a dokonce třeba i pomůžou.
Uživatelský avatar
antalyan
 
Příspěvky: 404
Registrován: ned dub 13, 2014 10:15 am


Zpět na Obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků