
concobara píše:To, že jednotky vyvolané branou po smrti "originálu" zemřou je správně. Kdyby ne tak by byla ta schopnost s branami strašně silná. Na druhou stranu tak jak je ta abilitka udělaná teď tak mi příjde asi nejslabší ze všech "racialek" což v kombinaci s tím, že ta chapdlovitá stvůrka je v porovnání s ostatníma elite jednotkama fakt blbka pro mě staví tuhle rasu na samotný chvost v tom jak řadím jednotlivé rasy podle síly... Sám si to za peklo střihnu docela rád (ta rasa se mi moc líbí), ale příjde mi, že asi tak jak moc jsou nekromanti silní (hlavně s tou pitomou budovou, která jim dovolí nakoupit mrtvé znova) tak přesně tak mi příjdou démoni slabí... Opravdu rád bych si někdy zahrál s někým kdo to za ně umí, abych zjistil v čem, že jsou dobří....ale sám jsem u nich žádný pořadný "edge" neobjevil.
concobara píše:Tak hlavně ona ta hra není jen o kampani... Kampaň a normální hra se od sebe silně liší obtížností. Zatímo v kampani stojí na straně hráče všechny možné výhody tak při normální hře je situace naopak "vyrovnaná"
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník