Myslím si, že mistr magie bude to, co se z perků vždycky naučím jako první
Ale je pravda, že dát to jako hromadné kouzlo jako vždy, bylo by to přehlednější.
Takhle nevím, jak to bude přehledné v samotné hře, protože v popisu kouzla bude vždycky napsaný něco jinýho než to kouzlo dělá s přídavným efektem? Asi by to chtělo vyřešit tak, že mistr magie přepíše efekt kouzla, nebo přidá koulo nové s upraveným efektem, ale o tom pochybuju že by to tak udělali, dalo by jim to moc práce...
Další divná věc jsou dvě zraňující kouzla ledové magie na stejné úrovni a dvě kouzla rušící efekty (prime+light magic). Stejně tak healující kouzlo které ale nekřísí jednotky? Trochu zbytečné a použitelné leda s útočným efektem.
Co je ale fajn, je náhodné vyvolání elementála, při znovuseslání přibyde polovina původního počtu - vyřešen nedostatek h5.
Taky nechápu vodní a ohnivou magii když tu nejsou nagové, démoni ani trpaslíci...
Asi s nimi v budoucnu počítají, jinak by tyhle magie nevytvořili.