Stránka 11

Nadávání a realita série

PříspěvekNapsal: ned kvě 15, 2016 7:42 pm
od Niven
Často fanoušci série Heroes neustále na něco nadávají. Ale já po pár letech opět pustil hru Sacred 2. Čistokrevné RPG, obrovský svět Ancarie a hlavně parádní oddychovka, kterou jsem vždycky bral a rád si jí zahraji.

Nedalo mi to a mrknul jsem na video gameplay ze Sacred 3. A jsem nasranej do teď. Zničili úplně celou hru a systém poslali do kopru úplně.

Když tento fakt porovnám s Heroes, tak jsme na tom pořád výborně. To je jako by v Heroes sebrali tahy, artefakty a udělali jen 4 rasy. :D
Z mého pohledu prostě Ubisoft maká jak šroub, i když chvátají na vydání a tím přijdou chyby které se dodělávají postupně patchema. Ale hru nám nezničili!

Re: Nadávání a realita série

PříspěvekNapsal: ned kvě 15, 2016 7:49 pm
od filozof
Prý čeští fanoušci... Přečti si někdy diskuze na Heroes community, ta negativita je ve světě mnohem větší. Ubisoft dokázal akorát vytunelovat Might and magic sérii, pětka měla štěstí v tom, že lidé chtěli návrat ke trojce po nepovedené čtyřce a Ubisoft do toho Nivalu příliš nekecal. Tvrzení že Ubisoft maká musí být vtip, Heroes VII je od pohledu nedodělaná hra a z pohledu firmy prakticky béčkový produkt.

Re: Nadávání a realita série

PříspěvekNapsal: pon kvě 16, 2016 3:49 pm
od antalyan
Problém sedmičky je podle mě jen jeden: Ubisoft.
Nedostatek času a nedostatečný rozpočet zavinil, že hra vypadá, jak vypadá.
Ale Limbic se snaží, tak snad červnový update dost pomůže zbavit se těch otravných bugů.
Pro mě je sedmička super, i přes ty chyby, tak doufám, že ji budou ještě dlouho podporovat. Pětku taky zachránily datadisky...

Re: Nadávání a realita série

PříspěvekNapsal: stř kvě 18, 2016 8:55 am
od LordGraa
Ubisoft nemaká, maká Limbic. Ubisoft jen snížil rozpočet na minimum, cenu hry při vydání vypálil na maximum a chtěl hru v šibeničním termínu... nepřipomíná vám to něco? Heroes VI a Black Hole? Doporučuji přečíst zpověď lidí z Limbicu. Podle mě mohli být Heroes VII "best of", ale ne pod bičem Ubisoftu, bohužel.

Díky bohu za možnost modifikací a editor, čímž se hra drží v zájmu hráčů (narozdíl od šestky).

Za sebe se na trpajzlíky těším - kompletně nové modely (doufám, že i schopnosti) + pokus o posunutí hry tam, kde je dnes Heroes V: Tribes of the East. Ještě nedávno říkali, že generátor náhodných map prostě není možné do hry zabudovat... a ejhle, nakonec to možné je.

Pokud plánují Heroes VIII, pak prosím už bez Erwana a jeho rádoby kreativní supervize nad vším a více volnosti (= důvěry) pro vývojáře.

Re: Nadávání a realita série

PříspěvekNapsal: stř kvě 18, 2016 8:06 pm
od kubrt
Bugisoft maká? :-))))))) To nemyslíš Nivene vážně! Totálně zazdili 6 díl, Heroes online udržují v komatickým stavu a ohání se neustále tím, že je to beta. Do online verze už nepřidali žádnou opravu víc jak rok. A prý makají. Jen ždímají jméno a vývojářská studia. Takhle si nepředstavuju péči o hru, která se stala legendou a ovlivnila celý žánr.

Re: Nadávání a realita série

PříspěvekNapsal: pát kvě 20, 2016 3:42 am
od Dave_Jame
Česká komunita negativní?
Osobně beru jako svůj osobní úspěch, že léta správy a článků z ní udělalo překvapivě chápající a přemýšlející grupu. Možná ne vysloveně moje zásluha, ale mohu skromně doufat že to alespoň trochu pomohlo.

Ve světovém měřítku je to horší. Vše to začalo na Celestial Heavens co jsem si to tak všiml. a Jak postupně odeumřela tamější základna, zbytky se přesunuli na Heroes Community. A začali to zabíjet i tam.

Co se týče problémů Heroes VII. často nad tím uvažuji... A nevím zda se mnou budete souhlasit ale mám 4 body. (a kupodivu vydavatel není ani jeden z nich)

1: Nenápadití hrdinové (fakt, když si chce člověk zahrát, tak nemá moc na výběr z čeho, ne že by jich bylo málo, ale schopnosti jsou Ctr+v. Ctrl+p)
2: Nudný systém schopností (Nevím proč, ale ani náhodný neposkytoval to co jsem chtěl, budu doufat že nová varianta to zlepší)
3: Absolutní nedostatek map! (Kde jé éra Heroes II kdy hra měla mapy různého zaměření, obtížnosti a tvarů? V současnosti máme buď zrcadlově dělané mapy, nebo jednoduché scénáře. Tématické mapy skoro neexistují (Válečný rytíř) ve volných mapách je takřka nulová varianta v začínajících pozicích, takže je vlastně jedno kde začnete, a chybí mi mapy, kde by jste krom běžných soupeřů měli i nějakého toho OP šmejda, který by vám nakonec poskytl i nějakou výzvu. RMG to možná může zachránit, ale nedokáže udělat všechny typy map.)
a to mě přivádí k hlavnímu bodu:
4 Abyzmální obtížnost. (Heroes II i Heroes III byly těžké hry, měli těžké mapy a schopné AI. Mapy jako Pět prstenců nebo Pyramida byly naschvál sestaveny tak. aby trestali hráče, a jejich pokoření pak bylo o to lepší pocit. Prostě mi chybí něco, co by mě nutilo se k té hře vrátit)

Re: Nadávání a realita série

PříspěvekNapsal: pát kvě 20, 2016 4:20 pm
od antalyan
Dave_Jame píše:Česká komunita negativní?
Osobně beru jako svůj osobní úspěch, že léta správy a článků z ní udělalo překvapivě chápající a přemýšlející grupu. Možná ne vysloveně moje zásluha, ale mohu skromně doufat že to alespoň trochu pomohlo.

Ve světovém měřítku je to horší. Vše to začalo na Celestial Heavens co jsem si to tak všiml. a Jak postupně odeumřela tamější základna, zbytky se přesunuli na Heroes Community. A začali to zabíjet i tam.

Co se týče problémů Heroes VII. často nad tím uvažuji... A nevím zda se mnou budete souhlasit ale mám 4 body. (a kupodivu vydavatel není ani jeden z nich)

1: Nenápadití hrdinové (fakt, když si chce člověk zahrát, tak nemá moc na výběr z čeho, ne že by jich bylo málo, ale schopnosti jsou Ctr+v. Ctrl+p)
2: Nudný systém schopností (Nevím proč, ale ani náhodný neposkytoval to co jsem chtěl, budu doufat že nová varianta to zlepší)
3: Absolutní nedostatek map! (Kde jé éra Heroes II kdy hra měla mapy různého zaměření, obtížnosti a tvarů? V současnosti máme buď zrcadlově dělané mapy, nebo jednoduché scénáře. Tématické mapy skoro neexistují (Válečný rytíř) ve volných mapách je takřka nulová varianta v začínajících pozicích, takže je vlastně jedno kde začnete, a chybí mi mapy, kde by jste krom běžných soupeřů měli i nějakého toho OP šmejda, který by vám nakonec poskytl i nějakou výzvu. RMG to možná může zachránit, ale nedokáže udělat všechny typy map.)
a to mě přivádí k hlavnímu bodu:
4 Abyzmální obtížnost. (Heroes II i Heroes III byly těžké hry, měli těžké mapy a schopné AI. Mapy jako Pět prstenců nebo Pyramida byly naschvál sestaveny tak. aby trestali hráče, a jejich pokoření pak bylo o to lepší pocit. Prostě mi chybí něco, co by mě nutilo se k té hře vrátit)


Taky jsem o hře docela přemýšlel a došel jsem k tomu, že v podstatě nedokážu přijít na jednu konkrétní věc, která by mi na ní vadila nejvíc. Jasně, narozdíl od spousty lidí má sedmičku rád, ale stejně se při hraní nedokážu ubránit pocitu, že něco chybí. Příběh je slušný, úkoly rozmanité, frakce taky, skillwheel na jedno odehrání ujde (po updatu by pro mě mohl být možná nejlepší v sérii) a tak dál... možná umělá inteligence, která v pozdější fázi hry hru udělá extrémně nudnou a mechanickou a největší výzvou jsou pak některé neutrální jednotky (Shantirské ruiny na krátkých mapách apod.)?

Možná si říkám, že kdyby nebyli kolem hry všichni tak negativní, nešířilo by se to dál tak moc. To že je hra víc jak půl roku po vydání je dost problém, ale stejně by si zasloužila podle mě trochu víc úcty. Koneckonců pětka nebyla jiná, až datadisky ji vynesly nahoru. Ale když zapnu sedmičku, tak v prvné řadě vidím ty věci, které by mohly být jinak/lepší, což je možná ten největší problém. Nečíst diskuze, tak mě spousta věcí ani nenapadne a třeba bych si hru pak užil víc?

Co se týče tvých bodů, tak 4 je velký problém (o tom jsem se zmínil taky), s 1 souhlasím, o 2 jsem se taky zmínil (i ten současný jepořád lepší než šestkový) a 3 neřeším.

Играйте в азартные игры в официальном казино Mostbet с удобн

PříspěvekNapsal: pát úno 21, 2025 5:40 pm
od EnslePela
https://mostbet-wpq1.top/ официальную информацию о букмекерской конторе Mostbet - популярном онлайн сервисе для ставок на спорт.