Heroes fórum

Fórum ke všem dílům Heroes of Might and Magic

Přejít na obsah

Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Obecně k sedmému pokračování Might & Magic: Heroes od Limbic Entertainment.

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod filozof » ned črc 22, 2018 1:44 pm

Uživatelský avatar
filozof
 
Příspěvky: 56
Registrován: čtv čer 27, 2013 2:53 pm

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod LordGraa » pát srp 24, 2018 8:53 am

Dnes byla spuštěna otevřená beta projektu Wryn Pendragon: Umbramancer.

Všechny důležité informace naleznete zde: WPU beta CZ

A nezapomeňte se zúčastnit i naší soutěže o originální dračí prsteny! Screeny z bety posílejte na soutěžní mail: soutez@worldofheroes.cz a do předmětu uveďte: Chci se stát Umbramancerem!
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic
http://www.worldofheroes.cz
Wryn Pendragon: Umbramancer
http://wpu.worldofheroes.cz/
Uživatelský avatar
LordGraa
 
Příspěvky: 83
Registrován: stř led 28, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

Příspěvekod helenrdarrow » úte srp 18, 2020 12:29 pm

Problem with me - I would love to help with anything as I master the Unreal editor well. I made characters and maps for the Unreal Tournament. But the H7 uses the Ramek massacre, which I have 4GB and that's cruel. The game itself uses 12GB for smooth gaming, although the official requirements are different. In addition, I have my activities in heroes online and there is no time for half an hour to stare and wait for the editor to find me, let alone the rest.
Azerbaijan Electronic Visa Application.Complete the Online Visa Application form and get your visa for Azerbaijan instantly.
helenrdarrow
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte srp 18, 2020 12:19 pm

Předchozí

Zpět na Obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron