Stránka 33

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: ned črc 22, 2018 1:44 pm
od filozof

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: pát srp 24, 2018 8:53 am
od LordGraa
Dnes byla spuštěna otevřená beta projektu Wryn Pendragon: Umbramancer.

Všechny důležité informace naleznete zde: WPU beta CZ

A nezapomeňte se zúčastnit i naší soutěže o originální dračí prsteny! Screeny z bety posílejte na soutěžní mail: soutez@worldofheroes.cz a do předmětu uveďte: Chci se stát Umbramancerem!

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: úte srp 18, 2020 12:29 pm
od helenrdarrow
Problem with me - I would love to help with anything as I master the Unreal editor well. I made characters and maps for the Unreal Tournament. But the H7 uses the Ramek massacre, which I have 4GB and that's cruel. The game itself uses 12GB for smooth gaming, although the official requirements are different. In addition, I have my activities in heroes online and there is no time for half an hour to stare and wait for the editor to find me, let alone the rest.

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: sob lis 28, 2020 4:58 pm
od LordGraa
Král je mrtev (původní projekt WPU), ať žije nový král (nový projekt TSoA)!

První komunitní DLC pro Heroes VII, které vzniklo z původního projektu WPU.

Více informací: https://wpu.worldofheroes.cz/tsoa.html

Trailer na YouTube: https://youtu.be/r0tLkSu-CPU

Co je nového?
• zcela nové město Xel (prastará mimozemská rasa)
• 18 nových jednotek Xel
• 4 nové neutrální jednotky
• 4 noví hrdinové Xel
• nová frakční dovednost Mutageneze (Xel)
• 1 legendární artefakt
• 3 staronová kouzla: Požehnání, Prokletí, Oživ mrtvé