Stránka 13

Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: úte srp 02, 2016 2:40 pm
od Niven
http://www.worldofheroes.cz/index.php/n ... -pendragon

Začal nový projekt český pro Heroes VII... hledáme výpomoc! Více na webu... :D Každá ruka přijde vhod.

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: úte srp 02, 2016 3:55 pm
od filozof
to bude jen v češtině?

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: stř srp 03, 2016 8:44 am
od LordGraa
filozof píše:to bude jen v češtině?


Ano.

Pokud seženeme kvalitního překladatele (ne strejdu Gůgla :roll: ), tak i v jiných jazycích.

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: stř srp 03, 2016 10:20 am
od Lucas Gryf
Už delší dobu jsem se v Heroes scéně neorientoval (pořád jsem nedohrál H7, zabijte mě), ale včera jsem náhodou narazil ve svých odběrech na představení Důlního Brouka. S vykulenýma očima jsem se podíval na World of Heroes a nadšeně začal klít, protože to, co jsem viděl, mi vyrazilo dech. Všichni, co se na tom podílejí, mají můj obrovský respekt. Jednotky skvělé, příběh propracovaný, skvět krásný, hrdinové poutaví - upřímně mi to docela připomíná starý dobrý Heroes 4, těším se, až to oficiálně vyjde. Odvádíte skvělou práci, takže jen tak dál! :)
Co se překladu do angličtiny týče, moc rád bych nabídl svou pomoc, ale nevím, jestli bych dokázal něco takového přeložit tak, aby to vyznělo čistě a hezky anglicky.

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: stř srp 03, 2016 12:41 pm
od LordGraa
@překlad: to je právě to, proč se do něj taky nechci pouštět. Přeložit názvy jednotek a jejich schopnosti je OK, ale příběh a úkoly tak, abych z toho namísto fantasy příběhu neudělal červenou knihovnu, na to si netroufám :|

@ostatní: díky, jakékoliv vyjádření podpory je tím správným "palivem" pro můj tvůrčí motor :) A budu více než spokojený, pokud se pak zúčastníš betatestu. Je to sice ještě dlouhá cesta, ale stojí za to po ní jít :wink:

PS: tys opravdu ještě nedohrál H7? :o Mdloby na tebe! :lol:

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: stř srp 03, 2016 4:54 pm
od antalyan
Ok. Tohle je přesně to, co jsem potřeboval vidět potom, co zrušili ten Stream, aby mi to zvedlo náladu. Vypadá to vážně úžasně :D

Hodím odkazy všude, kde mě napadne. Pokud by se někomu podařilo přeložit aspoň tenhle úvodní článek (nebo to trochu zestručnit), věřím, že by to zaujalo spousta dalších lidí.

Nevím, jak na tom budu s časem, ale určitě rád pomůžu, co budu moct.

Keep up the amazing work! :D (tohle prostě anglicky vyzní líp 8) )

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: pát srp 05, 2016 5:24 pm
od filozof
Musím přiznat, že tohle je první věc spojená s Heroes VII která mě opravdu zajímá. Nebudu se tě ptát na další jednotky a příběh, protože je mi jasné že si to chceš nechat na později. Přesto mám pár otázek:

Jaký typ pomoci očekáváš? Může se se uplatnit i amatér co neumí programovat/grafiku?

Vidím že na té mapě je Inferno a Svatyně. Očekávám že budou pouze v příběhu? Nevím jestli je možné nějak portovat modely z šestky, ale moc bych ti to neradil. Musely by se dělat i vlastní města a hrdinové. Navíc by si určitě někdo stěžoval, že ty frakce nejsou na stejné úrovni jako ostatní.

Říkal jsi C'sura jsou prastará rasa. Budou mezi nimi kromě nových jednotek i "Shantirský" titán a golem?

Bude to příběhová kampaň nebo pár samostatných map(scénáře)?

Jinak obdivuji že něco podobného může v české heroes komunitě vzniknout a doufám že se projekt podaří úspěšně dokončit.

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: pát srp 05, 2016 5:35 pm
od LordGraa
filozof píše:Jaký typ pomoci očekáváš? Může se se uplatnit i amatér co neumí programovat/grafiku?


Může, budu potřebovat betatestery... hodně betatesterů :)

filozof píše:Vidím že na té mapě je Inferno a Svatyně. Očekávám že budou pouze v příběhu? Nevím jestli je možné nějak portovat modely z šestky, ale moc bych ti to neradil. Musely by se dělat i vlastní města a hrdinové. Navíc by si určitě někdo stěžoval, že ty frakce nejsou na stejné úrovni jako ostatní.


Ano, ne všechno, co vidíš na mapě bude hratelné ve hře jako národ. To ale neznamená, že tam nebudou jednotky. Například z pekla už jich máme pár a ze svatyně minimálně Kirin. A jednotky portovat jdou, ale je to tryzna - musíš předělávat animace a upravovat modely.

filozof píše:Říkal jsi C'sura jsou prastará rasa. Budou mezi nimi kromě nových jednotek i "Shantirský" titán a golem?


Shantirové jsou oproti C'suře a Xel miminka :) Takže golem s titánem zůstanou jako neutrální jednotky stále stejné.

filozof píše:Bude to příběhová kampaň nebo pár samostatných map(scénáře)?


Samozřejmě bych rád, aby scénáře spojila jednotná kampaň. Ale vše záleží na náročnosti. Ale vždy můžeš pospojovat scénáře do kampaně i později a díky neomezenému levelu hrdiny to je ještě snazší.

filozof píše:Jinak obdivuji že něco podobného může v české heroes komunitě vzniknout a doufám že se projekt podaří úspěšně dokončit.


Díky a já sám jsem si taky občas říkal, jestli jsem si nevzal moc velké sousto... ale já jsem ten typ člověka, co má rád výzvy a hlavně se nevzdává po první prohrané bitvě :)

Jinak včera byla odhalena další jednotka: https://youtu.be/-4A1dk_CWuA

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: ned srp 07, 2016 11:00 am
od Niven
Jednotka super. Vypadá fajn i dovednosti vypadají v pohodě. :D

Jinak se hodí jakákoli pomoc. Možná nejvíce ilustrátoři a grafici. Programátoři co by dovedli dát do kupy město by byli velice fajn.

Při nejhorším je plán jak vytvořit obrazovku města i tak ale nejdřív někdo kdo by ho spíš naprogramoval - s tím je potíž prozatím.

Takže kdo může jakoli pomoc ozývejte se! Nečekejte až to přijdesamo. :)

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: ned srp 07, 2016 4:25 pm
od LordGraa
Teď asi ze všeho nejvíc by se hodil někdo, kdo se vyzná v UDK a poradil by, jak do H7 editoru (modifikace UDK) importovat vlastní zvuky, které fungují :)

Nějak mi docházejí použitelné zvuky pro nové jednotky :oops:

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 7:09 am
od Morbid
Ahojte,možem sa nahlásiť akurát ako tester. PS Škrečkovia budú? :D

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 8:59 am
od LordGraa
Morbid píše:Ahojte,možem sa nahlásiť akurát ako tester. PS Škrečkovia budú? :D


Budú, ale iba ako predjedlo pre tohto miláčika :lol:

https://youtu.be/PuaedbTYMCk

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 11:03 am
od Morbid
Cavte,spýtam sa,budú aj kampane?

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 11:12 am
od LordGraa
Morbid píše:Cavte,spýtam sa,budú aj kampane?


To se uvidí, jak náročné to bude. Hlavně ten editor je něco strašného.

Re: Wryn Pendragon: Umbramancer - projekt

PříspěvekNapsal: pon zář 12, 2016 5:09 pm
od antalyan
Na překladu do AJ se již intenzivně pracuje, stejně jako na modu samotném.
Nejen někdo se znalostí Unreal Editoru by se hodil na pomoc :)