od filozof » úte srp 09, 2016 7:44 am
Nechci si tady na fóru pořád stěžovat a nadávat, k Heroes VII už jsem snad řekl co jsem chtěl. Tahle epická mise je ale výjimkou. Na začátku máte dojít z bodu A do bodu B, mezi nimi jsou města a smrtící hrdinové. Pokud na začátku zaútočí na vaše město, tak jednoduše umřete a Zenda se svoji armádou se na to bude cynicky dívat. Samozřejmě jednou z možností je rychlý průchod mapou, ale nevíte kam jdete a cestou budete narážet na pečetě, pevnosti, přístavy a podobné svinstvo. Takže je jednodušší zvolit pomalejší opatrný postup. To znamená dobýt jedno z měst, odlákat tím smrtící hráče a mezitím se přesunout na jinou část mapy, zatímco se nakupují jednotky v počátečním městě. Jestli tam nevidíte ten strategický prvek, bude to asi tím, že tam žádný není. Pořád někam utíkáte, pravidelně se portujete do města a Anástázie vám říká geografické zajímavosti o blízké krajině. Umělá inteligence je samozřejmě naprogramovaná vytvářet neustále další hrdiny, jako by na tuto misi nestačilo těch pár nejsilnějších. Po pár hodinách (!) hraní pak i při rychlosti 800% máte dost času si během nepřátelského tahu postavit na kafe. Samozřejmě je nemožné je vyčistit, protože kolem nich pobíhají silnější hrdinové a zároveň je nemožné dobýt města a získat početní převahu. V celé misi je navíc sedm obelisků, kdyby se někomu náhodou chtělo hrát tuto úžasnou misi ještě déle. Rychlejší by bylo dobýt všechna města na mapě než hledat ty zatracené obelisky. A přesně to jsem také udělal. Protože nerad restartuji mise, brzy jsem se dostal za hranici, kdy mi už bylo líto to vzdát. Ničil jsem frakce jednu po druhé a mazal nejsilnější armády z povrchu země. Prostě jsem se rozhodl kompletně zničit celý tento prohnilý komplex, který hráče trestá za strategické myšlení a bere mu kontrolu nad vlastní hrou. Teprve poté co bylo dílo zkázy dokonáno jsem šel splnit svůj úkol. Jinak na to jak použít obelisk uprostřed jezírka jsem nepříšel, nejsem génius z Limbicu. Vím že i v minulosti byly v Heroes zdrhací mise nebo boj proti přesile. Celá Agraelova kampaň v Heroes V byla taková. Rozdíl byl v tom, že porážka nepřítele záležela na vlastních rozhodnutích hráče a pokud na mapě byla města, na postupném vyšachování silnějšího soupeře. Zatímco v TOMHLE je možné jít akorát slepě vpřed a spolehnout se náhodu, že vás za rohem někdo nezabije. Druhá možnost je schovávat se po celé mapě a nafarmit jednotky. Obelisky dokazují že Limbic s mým způsobem průchodu počítal, což mně docela děsí.
P.S: Ani po patchi 2.0 nejsou vychytané bugy, takže mi po útoku na jeden hrad rovnou padala hra...