od Dave_Jame » ned lis 07, 2010 12:10 pm
Příběh
V datadisku jsou 4 kampaně různé délky, sledující různé příběhy z přesněji neurčené doby či oblasti.
Potomci: Sledují příběh rodu Jarkonas, Království založeného v dávných dobách barbary, a různé obtíže které je potkali
Ostrov: je založený na legendárních ostrovech mlhy, na kterých se údajně nachází studnice magie. Tyto ostrovy se v mořích objevují jednou za X let a právě nyní tento čas nastává, a mnoho čarodějů se pouští po jeho stopách aby získali moc studny.
Cena věrnosti: Šlechtic zvaný Kreagar, tvůj přítel a kamarád z dob mládí, se náhle rozhodl neuposlechnout rozkazů říše, a vydal se hledat bájný artefakt "Bojový štít Andurinu" jehož části byly rozesety po světě. Začíná lov na tyto artefakty, a možná nakonci i kofrontace s tvým dávným přítelem a objasnění prč to vše vlastně udělal.
Cesta domů: Jako mladý šlechtic jsi ztroskotal se svou lodí na nehostiných a barbarských ostrovech. Tvým úkolem je dostat se co nejdříve domů, Tam však zjistíš, že tvé země jsou ve výru občanské války kterou proti tvému králi vede tvá vlastní sestra, Na konci tvé cesty tě čeká rozhodnutí, zda poslechneš hlas věrnosti nebo hlas rodu.
PoL dále do hry přináší několik nových prvků
Řadu nových artefaktů, mezi nimi první skládací artefakt (Bojový šrtít Andurinu). Řda z nich má dvojsečný efekt, nebo zároveň má na hráče nějaký postih.
Hráč dále může v PoL vykupovat všechny neutrální jednotky, přibyla rodiště pro Elementy i Duchy
Nové objekty na mapě:
Laboratoř alchymisty (za poplatek zničí negativní artefakty)
Aréna (jednou za hru zvýší bu´d Ú-O nebo SK)
Stáje (do konce týdne zvýší hrdinův pohyb, a dají se v nich zadarmo vycvičt Jezdci na Šampióny)
Starcova chatrč a vidoucí oko (Pomocí chatrče uvidí hráč prostřednictvým oka vzdálené kraje)
Brány a stany (Bránou může projít jen ten kdo zná heslo, to se náhodně generuje na začátku hry ve stanu patřičné barvy------- častý problém, Hesla obsahují Diakritiku, Tu ale hra nepodporuje bez patřičného Patche)
Vězení: Je v něm uvězněný hrdina, který se po osvobození přidá na hráčovu stranu
Mořská pana: Zvýší morálku námořníků kteří ji navštívý o 1 do další bytvi
Sirény: Tyto mořské potížistky lákají svým zpěvem námořníky na ostré útesy . Pokud se hrdina přiblýží k jejich ptesůům příjde o část armády, ale získá za to zkušenosti.