Heroes fórum

Fórum ke všem dílům Heroes of Might and Magic

Přejít na obsah

Skillwheel a schopnosti v H7

Obecně k sedmému pokračování Might & Magic: Heroes od Limbic Entertainment.

Re: Skillwheel a schopnosti v H7

Příspěvekod LordGraa » čtv kvě 07, 2015 6:28 pm

Podle toho, jak jsem to pochopil já a podle dnešní novinky, bude mít každé město svou "domobranu", a právě touto dovedností tuto domobranu rozšíříš, resp. to bude platit u základních a elitních jednotek.

A to rozebírání budov už někde řešili. Pokud budeš chtít zničit jednu budovu a postavit jinou (například změnit šampióna), musíš zničit celý level (úroveň), abys mohl postavit znova jinou budovu. Takhle namísto prachobyčejného ničení ty baráky hezky rozebereš a získáš tak zpět nějaké suroviny na stavbu nových. Ale může to být i jinak, říkám, jen jak to chápu já :)

A ta novinka se screenshoty a videem: https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/ ... -interface

UPDATE: tak ta domobrana má denní přírůstek, dokud se nenaplní 7. den na tydenní. Takže odpadá obava o prázdné město, když vyjedete za humna :) Navíc lze přiřadit jednotky zřejmě k prvkům obrany. Hodně zajímavé.
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic
https://www.worldofheroes.cz
Stíny nad Ashanem
https://wpu.worldofheroes.cz/tsoa.html
Uživatelský avatar
LordGraa
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř led 28, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha

Re: Skillwheel a schopnosti v H7

Příspěvekod antalyan » pát kvě 08, 2015 11:32 am

Trochu mi to připomíná stanoviště hlídky v pětce v hof
Uživatelský avatar
antalyan
 
Příspěvky: 404
Registrován: ned dub 13, 2014 10:15 am

Re: Skillwheel a schopnosti v H7

Příspěvekod LordGraa » pát kvě 08, 2015 3:16 pm

antalyan píše:Trochu mi to připomíná stanoviště hlídky v pětce v hof


Jop, ale tady je fajn, že se dají přiřazovat jednotky k jednotlivým prvkům obrany, pokud to teda chápu správně. V H5 to byla prostě banda trpajzlíků navíc do posádky :)
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic
https://www.worldofheroes.cz
Stíny nad Ashanem
https://wpu.worldofheroes.cz/tsoa.html
Uživatelský avatar
LordGraa
 
Příspěvky: 84
Registrován: stř led 28, 2015 10:05 am
Bydliště: Praha

Re: Skillwheel a schopnosti v H7

Příspěvekod antalyan » pát kvě 08, 2015 3:23 pm

Nejvíc naštvalo, když měl soupeř třeba jen dvacet štítonošů a k tomu šest set díky téhle sympatické budově :D

No, chtělo by to, aby to v nějakém ofi článku vysvětlili, jak to bude fungovat.
Uživatelský avatar
antalyan
 
Příspěvky: 404
Registrován: ned dub 13, 2014 10:15 am

Re: Skillwheel a schopnosti v H7

Příspěvekod RRRick » pát kvě 08, 2015 3:27 pm

Ta domobrana se mi taky docela líbí, otázkou je jestli budou aktivní jen v prázdném městě nebo i v kombinace s hrdinou a zbytkem armády. Jen aby se ty města vůbec daly dobýt, když mají obránci tolik výhod, věže, bonusy z AoC a k tomu ještě tohle tak nevím :D
RRRick
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř zář 24, 2014 8:03 am

Re: Skillwheel a schopnosti v H7

Příspěvekod RRRick » úte kvě 12, 2015 6:02 pm

Opět odhaleny další skilly : Paragon a Ekonomie
Vypadá to, že celkový počet skillů bude 23, z toho 7 bude silových, 7 magických, 3 neutrální a 6 frakčních.
RRRick
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř zář 24, 2014 8:03 am

Re: Skillwheel a schopnosti v H7

Příspěvekod antalyan » úte kvě 12, 2015 7:00 pm

Použitelné oba leda pro vedlejšího hrdinu. Je jich zbytečně moc podle mě, nikdy jsem tyhle schopnosti neměl rád - například v misi s nedostatkem surovin bez města (musí se zaplatit jednotkám) jsou docela neférové.
Uživatelský avatar
antalyan
 
Příspěvky: 404
Registrován: ned dub 13, 2014 10:15 am

Re: Skillwheel a schopnosti v H7

Příspěvekod Grawl » úte kvě 12, 2015 7:06 pm

Ten skill u paragon vpravo od arcane intuition by mohl být trochu dvousečný, pokud bude fungovat i pro nepřítele.

Economy je hlavně pro sekundárního hrdinu, na hlavního si to asi nikdo nedá.

Master of magic je také zajímavý skill, pokud jsem ho dobře pochopil tak potom nebude pro magic hrdinu problém, že se pár skillů naučí jen na nízký level. A věže kouzel pak trochu ztratí smysl.
Cílem války není padnout za vlast, ale přinutit ty parchanty na druhé straně aby padli za tu svou.
Grawl
 
Příspěvky: 480
Registrován: stř dub 17, 2013 6:02 pm
Bydliště: an0nym000us.blog.cz

Re: Skillwheel a schopnosti v H7

Příspěvekod antalyan » úte kvě 12, 2015 7:34 pm

Já to pochopil tak že se je může naučit ve škole kouzel, ale bez toho, aby tu dovednost uměl. Ale je možný, že máš pravdu, předtím mi ten skill přišel slabý na grandmaster. Nelíbí se mi, že někteří hrdinové budou jeden z těchto skillů potřebovat na ultimátku, to si pak u nich tu ultimátku sakra rozmyslím...
Uživatelský avatar
antalyan
 
Příspěvky: 404
Registrován: ned dub 13, 2014 10:15 am

Re: Skillwheel a schopnosti v H7

Příspěvekod RRRick » úte kvě 12, 2015 8:43 pm

Ze začátku to byla chyba, pak to změnili. Prostě když budeš mít ve městě kouzla od magie, ke které nemáš přístup tak budou silné jako kdybys měl tu školu na expertní dovednost. Ale je to fakt dobrý jen pro kouzla z první a druhé úrovně, pro ty silnější už se tu magii musíš naučit. Tenhle skill bude dobrý asi jen pro Akademii, když budou mít ve městě víc kouzel oproti ostatním.
RRRick
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř zář 24, 2014 8:03 am

Re: Skillwheel a schopnosti v H7

Příspěvekod RRRick » pát kvě 15, 2015 8:54 pm

Tak nám přibyly další kouzla - Země a Temnota , mohlo by jich být víc, ale i tak celkem spokojenost.
RRRick
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř zář 24, 2014 8:03 am

Re: Skillwheel a schopnosti v H7

Příspěvekod Montezuma3 » pát kvě 15, 2015 10:27 pm

hmm, Malassa.
Co říkáte na schopnost Shadow of Dread?
A nějak nechápu jak funguje ten Face of Fear, respektive, kterým směrem ta zasažená jednotka uteče a o kolik polí.
Uživatelský avatar
Montezuma3
 
Příspěvky: 201
Registrován: pon dub 14, 2008 8:39 pm

Re: Skillwheel a schopnosti v H7

Příspěvekod RRRick » sob kvě 16, 2015 7:52 am

Face of Fear sešleš na svoji jednotku, a ty na které zaútočí utečou do zadu. O kolik, to jsem nepochopil, na začátku píšou že o dva čtverce, pak že co nejdál, tak tam mají asi chybu.
Shadow of Dread vypadá dost silně, naopak ta ultimátka u přírody nic moc, záleží kolik to bude %.
Mě nejvíc potěšil návrat přízračných sil, akorát jim chybí 50% na uhýbání :?
RRRick
 
Příspěvky: 98
Registrován: stř zář 24, 2014 8:03 am

Re: Skillwheel a schopnosti v H7

Příspěvekod antalyan » sob kvě 16, 2015 3:32 pm

Tak přízračné síly sice nemají uhýbání padesát procent, ale po vylepšení skillu první dva útoky na tyhle jednotky selžou, což je podle mě srovnatelné s 50% šancí na zmizení. Bohužel mi tam chybí třeba vysátí života/vampirismus a pán loutek, navíc magie země se mi zdá na prvmí pohled podobně slabá jako v šestce.
Uživatelský avatar
antalyan
 
Příspěvky: 404
Registrován: ned dub 13, 2014 10:15 am

Re: Skillwheel a schopnosti v H7

Příspěvekod Montezuma3 » sob kvě 16, 2015 7:51 pm

Taky mě překvapilo že tam není něco jako pán loutek, ale třeba bude u Prime magic.
Vampirismus mi nevadí. Stačí že to mají upíři samotní.
Uživatelský avatar
Montezuma3
 
Příspěvky: 201
Registrován: pon dub 14, 2008 8:39 pm

PředchozíDalší

Zpět na Obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron