Já myslím, že to bude podobně jako v H6 - už nebude během hry žádný výběr slzy/krev, ale hned na začátku si vybereš, jestli chceš obranného nebo útočného hrdinu. Takže budou 2 "rytíři" - jeden na obranu a druhý na útok, a to samé u mágů - 1 na léčící + podpůrná kouzla a druhý na destruktivní magii.
Ale jak píšeš s tím specialistou na válečné stroje, to je taky dobrej nápad. Pak by to mohlo být 1. Bojovník, 2. Mág, 3. Konstruktér a poslední nějaký průzkumník nebo ekonom, co zvyšuje produkci dolů atd., ale to by s ním byla nuda v boji

Spíš by to byl nějaký vedlejší hero. Tohle by se mi líbilo víc než 2 migh 2 magic. Snad odhalí něco víc v sobotu, tak uvidíme, ale na heroes comunity sem se dočetl, že by se měl vrátit skill wheel podobný tomu z H5, takže ať to bude cokoliv určitě to bude lepší než v H6