tyhle skilly sem si bral s každou rasou, když sem to začínal hrát, jsou dost univerzální ale nějak mi to nesedlo, bylo to s tim až moc snadný a ve hře je plno blbinek co štěstí nebo morálku zvyšujou, taky se mi nelíbilo, že sem hrál úplně každou rasu stejnym způsobem, každej měl štěstí, morálku, útok a obranu, tak sem zkusil využít potenciálu rasy a zaměřil se na černokněžníka, teď mi z toho stačí jen štěstí (štěstí warlocků) zbytek si beru jen schopnosti na podporu magie a taky to funguje. Elfové mi přijdou dost boostlý, když se koukneš na jejich skill wheel, stejně jako nejlepší schopnost nemrtvejch (s morálkou hluboko v mínusu ti ani armáda vždycky nepomůže) ale proti hrdinovi kouzlit nemůžeš a o to de, nemůžeš na něj sesílat kletby apod. Resurection neni plošný kouzlo, já zabijim zásadně plošně. Serepetičky proti magii jsou přesně důvod, proč má černokněžník kolísání magie, hraješ mi do noty taky je plno serepetiček zase na podporu magie. Co mě ale štve je, že na hněv elementů jsou potřeba takový blbiny jako válečný stroje a logistika, což se k zaměření týhle rasy vůbec nehodí nejlíp sou na tom elfové těm se hodí všechno, potom asi démoni, lidi mi přijdou nejslabší, ikdyž maj to trénování jednotek a obranu jako hrom, hrdina je spíš dobrej na podpůrnou nebo oslabujicí magii, než na ty odvetný údery, pokud sem si dobře všim, tak to nefunguje proti jednotkám, který bojujou na dálku a ty jeho rány taky za moc nestojej a když útočí velká skupina tak mu nepomůže ani 3x silnější protiúder. Já ho hrál vždycky s černou magií a oslaboval sem nepřátele, většinou sem jim snižoval dmg a obranu, pak jim moc nešlo mi zabíjet jednotky, hlavně když měly obranej postoj se skillem Držet pozice ale protiúder je fakt bída.Incomer píše:Presne ja bych ukoncil jmeno OF MIGHT AND ANTI-MAGIC protoze to sm presne ja a bud elf (dokonale stesti!) nebo lidi (dokonale jednotky + super light magic). Sehnat si protimagicke serepeticky neni vubec zadny problem a ressurection je nadherny spell paklize to zkombinujete s veskerym valecnym vedenim (utok, obrana, vedeni, stesti+light magic)